تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ خواهان اعلام «روز ملی میهن پرستی» در آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» در نخستین اقدام رسمی خود در سمت رئیس جمهور آمریکا خواهان تعیین روزی به عنوان «روز ملی میهن پرستی» در این کشور شد و پس از آن، نامزدهای کابینه خود را برای اخذ رأی اعتماد به مجلس سنا فرستاد.

ترامپ که اوایل روز جمعه بیستم ژانویه ۲۰۱۷ طی مراسمی در محوطه بیرونی کنگره آمریکا برای تصدی مقام ریاست جمهوری سوگند یاد کرد، با امضای یک لایحه قانونی منع حقوقی برای خدمت ژنرال بازنشسته «جیمز ماتیس» در سمت وزیر دفاع آمریکا را برطرف نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ خواهان اعلام «روز ملی میهن پرستی» در آمریکا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..