تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رأی موافق مجلس سنای آمریکا به وزیر امنیت داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مجلس سنای آمریکا اندکی پس از برگزاری مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید این کشور، به ژنرال بازنشسته «جیمز ماتیس» برای تصدی پست وزارت دفاع و «جان کلی» برای وزارت امنیت داخلی رأی موافق دادند.

ژنرال ماتیس ۶۶ ساله نخستین افسر عالیرتبه نیروی دریایی آمریکاست که از زمان انتصاب «جورج سی. مارشال» از سوی رئیس جمهور «هری ترومن» در سال ۱۹۵۰، به سمت وزارت دفاع آمریکا منصوب می شود.

شایان ذکر است که مجلس سنا با ۷۰ رأی موافق- و بدون هیچ رأی مخالف- ژنرال جیمز ماتیس را برای ریاست پنتاگون تأیید کرد.

گفتنی است که جیمز ماتیس هفته گذشته در جلسه استماع مجلس سنا، روسیه را «تهدید اصلی» خواند.

وی همچنین گفت که وی با نظر ترامپ در زمینه به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مخالف است و «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی»- ناتو- را «موفق ترین اتحاد نظامی در تاریخ مدرن»  خواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رأی موافق مجلس سنای آمریکا به وزیر امنیت داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..