تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنتاگون ازبمباران القاعده درسوریه و کشتن یکصد تن از عناصر آن خبر داد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پنتاگون در بیانه ای خاطرنشان کرد: این کشور روز پنجشنبه یک پایگاه آموزشی القاعده را در استان ادلب هدف حمله هوایی قرار داده است.
وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد که از آغاز ماه ژانویه تاکنون، بیش از 150 تن از عناصر القاعده در حمله هوایی این کشور کشته شده اند.
درحالی وزارت دفاع ‌آمریکا از کشته شدن عناصر القاعده در خاک سوریه خبر داده است که این کشور از گروه های تروریستی مانند جبهه النصره وابسته به القاعده در سوریه حمایت می کند.
سوریه از 2011 تاکنون با بحران ورود تروریست های خارجی به این کشور مواجه است.
شبد ** 1480 ** مترجم:غلامرضا رفیع ** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنتاگون ازبمباران القاعده درسوریه و کشتن یکصد تن از عناصر آن خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..