تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زاکانی:عده‌ای راه را برای غارت باز می‌کنند

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم شامگاه جمعه یکم بهمن در نشست «بصیرت و ولایت» که در مسجد انصارالحسین شهرک شهید محلاتی برگزار شد با اشاره به اینکه عده‌ای دارند کشور را به اسم سرمایه‌گذاری در تمام سطوح وابسته می‌کنند، گفت: آیا باید یک جاسوس در زندان خبر دهد که قرارداد FATF منعقد شده است؟ دستگاه امنیتی کشور در زمان عقد این قرارداد کجا بود؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه فتنه زشتی‌های زیادی داشت و انقلاب را تا لبه پرتگاه برد، خاطرنشان کرد: قطعنامه 1929 دستاورد فتنه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به اینکه در فضای غبارآلود فتنه، عده‌ای کشور را غارت و پتروشیمی باختر را که دولت برای بخشی از آن 7 هزار میلیارد تومان هزینه کرده بود با 130 میلیارد تومان خریداری کردند، گفت: عده‌ای راه را برای غارت باز می‌کنند.

وی با ذکر این نکته که این بحث‌ها انتخاباتی نیست و عده‌ای می‌خواهند اساس انقلاب را تهدید کنند، اظهار داشت: آمریکا به این افراد پول هم بدهد نمی‌توانند کار کنند چون خسته‌اند.

زاکانی علت  تاخت‌وتازهای اخیر به قوه قضاییه را گیر دادن این دستگاه به کمک مالی اسپانسرها به ستادهای انتخاباتی بعضی خواند و گفت:‌ عده‌ای برای گزارش دادن به جامعه دست‌شان خالی است و می‌خواهند دعوا راه بیندازند تا جامعه قول و وعده‌های آنها را فراموش کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه عده‌ای می‌خواهند تمام امکانات کشور را به نورچشمی‌ها بدهند تا فردا روزی برای ما صاحب قدرت تعریف کنند، عنوان داشت: مملکت ما دارا است اما عده‌ای باور ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم از لزوم شفافیت اقتصاد کشور سخن گفت و با بیان اینکه همتی برای این کار وجود ندارد، افزود: امروز در آستانه انتخابات هستیم و باید چشم‌مان را باز کنیم چرا که هر نفاق و شکاف در جبهه انقلاب آتش به خرمن است و باید بکوشیم که جبهه انقلاب پیروز شود.

وی وظیفه جریان انقلابی را انقلابی بودن در حد اعلا خواند و بیان داشت:‌ در سال 76 مردم از دولت سازندگی ذله بودند بعد نامزدمان ناطق شد؟

زاکانی با یادآوری اینکه مردم در سال 84 به دلیل ارزش‌ها به احمدی‌نژاد رأی دادند، تصریح کرد: اگر موسوی انتخاب می‌شد کشور را به آتش می‌کشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زاکانی:عده‌ای راه را برای غارت باز می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..