تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام طراح دیجیتال/Graphic design- digital painter در موسسه ویرا ویژن

موسسه ویرا ویژن در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود از واجدین شرایط در تهران دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرح وظایف دانش و مهارت کار مهارتهای پراهمیت شرایط حقوق و مزایا طراح دیجیتال/Graphic design- digital painter مهارت در MATTE PAINTING و PHOTO MANIPULATION طراحی ادوات نمایشگاهی و رویدادی مورد نیاز (پوستر، پاپ آپ، استند، کانتر، ماگ، بالون، لوح تقدیر و. ) طراحی اجزای ست اداری (لوگو، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ و . ) طراحی اقلام تبلیغاتی لارج فرمت (لایت باکس، بیلبورد، بریجبورد و .) آشنایی با مفاهیم و ابزارهای طراحی رابط کاربری وب و اپلیکیشن طراحی محتوای مورد نیاز در وبسایت‌ها توانایی تولید اینفوگرافیک‌ برخورداری از قدرت تخیل و خلاقیت بالا برخورداری از ذوق هنری و مهارت در طراحی خلاق و مقید به استفاده از ایده‌های نو در طراحی برخورداری از مهارت و تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی Photoshop، Illustrator تسلط به مفاهیم برندینگ و اصول تبلیغات مهارت در ساخت آثاری که میتوانند با بیننده و کاربر ارتباط بر قرار کنند تسلط به روانشناسی رنگ و فریمینگ آشنا به ملزومات برندینگ در روند تولید محتواهای بصری توانایی در تبدیل پیامها به آثار هنری و دیزاینهای هوشمند ساعت کاری : ۸ الی ۱۶ حقوق ماهیانه + بیمه معرفی شرکت:
موسسه ویرا ویژن یک آژانس تبلیغاتی خلاق است که برای ایجاد هویت ایده آل و راه های صحیح ارتباطات و تبلیغات به شرکت ها کمک می کند.

داوطلبان نیازمند به ارائه روزمه و نمونه کارها می باشند.
بعد از مطالعه رزومه ها از داوطلبان دعوت به مصاحبه شده و مورد آزمون زیر نظر طراح ارشد قرار میگیرند

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام طراح دیجیتال/Graphic design- digital painter در موسسه ویرا ویژن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..