تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه نهایی بازی FIFA 17 برای PC

کاربران عزیز سلام،

همان طور که مستحضر هستید بازی FIFA 17 از قفل Denuvo استفاده می کند. به همین دلیل این بازی احتمال کرک شدن هم دارد و هم ندارد. شاید مثل فیفا ۱۶ حدود ۱سال طول بکشد شاید هم همین فردا کرک شود!‌ برای بازی FIFA 17 می توان از اکانت اشتراکی نیز استفاده نمود. چرا که از قابلیت آفلاین استفاده می کند. شما می توانید با پرداخت هزینه خرید نسخه اشتراکی این بازی با قیمتی مناسب آن را به صورت آفلاین بازی کنید. اگر از طرفداران بخش آنلاین فیفا هستید یا می خواهید از تمامی ویژگی های آن بهره مند شوید، بایستی نسخه سی دی کی رسمی بازی را خریداری کنید که آن نیز موجود می باشد.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به سی دی کی رسمی بازی دارید. به طور خلاصه می توان گفت:

سی دی کی اوریجینال بازی: نسخه رسمی اوریجین + قابلیت بازی آنلاین + قابلیت ثبت رسمی بازی به نام شما و اکانت اوریجین قانونی + دریافت آپدیت ها زودتر از کاربران اشتراکی + دریافت پشتیبانی رسمی از EA + اطمینان 100% از اجرای بازی (در صورت مناسب بودن سیستم سخت افزاری و نرم افزاری شما) + تمامی امکانات دیگر یک مشترک رسمی بازی فیفا 17

سی دی کی اشتراکی: تنها قابلیت آفلاین + دریافت آپدیت ها پس از نوبت گیری

توجه!! پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب تصویری کاملا شفاف برای شما پس از خرید ارسال خواهد شد.

—————————————————————————

خرید سی دی کی اوریجینال FIFA 17 ORIGIN CD-KEY GLOBAL بازی:   

—————————————————————————-

خرید سی دی کی اشتراکی بازی (توضیحات در بالا):   

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه نهایی بازی FIFA 17 برای PC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..