تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز رضایت دبیر فدراسیون از سطح کیفی و فنی رقابتهای کشتی جام تختی

به گزارش ایرنا «رضا لایق» در حاشیه دومین روز از رقابتهای کشتی جام جهان پهلوان تختی اظهار کرد: این تورنمنت بین المللی اهمیت و ارزش زیادی برای مجموعه کشتی و حتی ورزش ایران دارد و بسیار خوشحالیم که امسال استقبال خوبی از این رقابتها شد. کشتی گیران خوبی در ترکیب تیم های شرکت کننده حضور داشتند که جدال برخی از آنان با مدعیان داخلی جذابیت و حساسیت زیادی داشت.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی تیمها با نفرات اصلی و توانمند خود در جام تختی حضور ندارند، گفت: مدتهاست که باید برای حضور تیم های توانمند در تورنمت های بین المللی، انگیزه ایجاد کرد که خوشبختانه این موضوع با ارتباطات مطلوب فدراسیون کشتی ایران با تیم های صاحبنام، صورت می گیرد.
دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: نخستین مقوله ای که برای ما در برگزاری این رقابتها اهمیت دارد، بحث کیفیت مسابقات است که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با برگزاری رقابتهای کشتی پهلوانی در کنار مسابقات کشتی آزاد و فرنگی، توانستیم شور و نشاط خوبی به جام تختی ببخشیم. در مجموع از رقابتهای جام تختی رضایت داریم و امیدواریم این تورنمنت مهم ورزشی ایران در سالهای آتی با کیفیت و کمیت بهتری برگزار شود.
لایق با اشاره به غیبت روسها در رقابتهای جام تختی گفت: روسها مدتهاست که با کشتی ایران بسیار محتاط رفتار می کنند و در واقع دوست ندارند دست خود را در مسایل و توانمندی فنی رو کنند. تعامل چندان خوبی در این عرصه با آنها نداریم و حتی برای حضور در تورنمنت های برگزار شده در روسیه هم همیشه ما پیشقدم شده و درخواست می دهیم.
وی در عین حال گفت: البته این مسأله باعث خوشحالی و امیدواری ماست؛ چراکه سالهای نه چندان دور به محض شنیدن نام رقبای روس در مسابقات بسیاری از کشتی گیران روحیه خود را از دست می دادند اما امروز به جایی رسیدیم که در فینال المپیک هم آنها را شکست می دهیم و برای آنها به عنوان یک رقیب سخت و زهردار تلقی می شویم.
سی و هفتمین دوره این رقابت ها روزهای 30 دی و اول بهمن ماه در سه رشته آزاد، فرنگی و کشتی پهلوانی در سالن شهید بهشتی مشهد با حضور 40 تیم شامل 26 تیم خارجی و 14 تیم داخلی برگزار شد که در کشتی آزاد تیم الف ایران، در کشتی فرنگی تیم الف ودر کشتی پهلوانی هم تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کردند.
شبد**1067**1504**خبرنگار: رضا رمضانی**انتشار دهنده: علی پاینده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز رضایت دبیر فدراسیون از سطح کیفی و فنی رقابتهای کشتی جام تختی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..