تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز امیدواری دولت اسپانیا برای ادامه روابط خوب با آمریکا

به گزارش ایرنا ، «ماریانو راخوی» نخست وزیر اسپانیا در این رابطه ضمن آرزوی موفقیت برای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری جدید آمریکا، ابراز امیدواری کرد که ترامپ در تصمیمات خود درست حدس بزند و روابط خوبی‌ که آمریکا با اسپانیا به عنوان 'شرکا و متحد' دارند ، حفظ گردند .
راخوی از سوی دیگر ، رابطه با «باراک اوباما» را فوق العاده و مفید قلمداد کرده و ابراز امیدواری کرد که روابط با ترامپ همانطور و یا حتی بهتر باشند.
«ثریا سائنز ده سانتاماریا» معاون نخست وزیر نیز گفت که به عقیده او دولت جدید آمریکا روابط خوب خود با اسپانیا را ادامه می دهد.
وی افزود که اسپانیا ارزش بسیاری برای روابط فراآتلانتیکی خود با آمریکا قایل است و پیوندهای استراتژیک میان دو کشور ورای تغییر دولتها باید ادامه یابند.
سائنز ده سانتاماریا در ادامه گفت که کلیه دولتهای آمریکا چه از حزب جمهوریخواه و چه از حزب دموکرات در 60 سال اخیر در برابر این پیوندها تعهد خود را حفظ کرده اند و دولت اسپانیا امیدوار است که سیر روابط دو جانبه به همین صورت ادامه یابند.
«آلفونسو داستیس» وزیر خارجه اسپانیا نیز اظهار داشت که علیرغم سخنان ترامپ در تمجید از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، مطمئن است که با گذشت زمان کمی همانند دیگر دولت های آمریکا، از انسجام اروپا حمایت خواهد کرد.
به عقیده او ترامپ همچون روسیه «ولادیمیر پوتین» به هیچ عنوان در پی به خطر انداختن اتحادیه اروپا نیست.
وی افزود: اروپای واحد، عامل ثبات بوده و آمریکا به سختی می تواند هم پیمان قوی مانند اروپا در مبارزه با تروریسم بیابد.
شبد *1*491*9122*انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز امیدواری دولت اسپانیا برای ادامه روابط خوب با آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..