تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات یک پیرمرد امید تازه برای یافتن راه ورود آتش نشانان به پلاسکو

اطلاعات یک پیرمرد امید تازه برای یافتن راه ورود آتش نشانان به پلاسکو

خبرنگار شبکه خبر لحظاتی قبل گزارش داد عوامل آواربرداری پلاسکو مسئول تاسیسات این ساختمان که یک پیرمرد است را پیدا کرده اند و قرار است راهی که او نشان میدهد را برای ورود به پلاسکو بررسی کنند.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، خبرنگار شبکه خبر لحظاتی قبل گزارش داد عوامل آواربرداری پلاسکو مسئول تاسیسات این ساختمان که یک پیرمرد است را پیدا کرده اند و قرار است راهی که او نشان میدهد را برای ورود به پلاسکو بررسی کنند.

این پیرمرد مسیر کانال فاضلاب پلاسکو را به آتش نشانان و نیروهای امدادی نشان داده که در ضلع جنوبی این پاساژ واقع است و در صورت تائید وجود این کانال در بیرون آوار، مسئولان در صدد خواهند بود این مسیر را نیز برای رسیدن به زیر ویرانه ها امتحان کنند.

هم اکنون عملیات پاکسازی فضایی که گفته می شود کانال فاضلاب زیر آن قرار دارد اغاز شده است.

جام جم

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات یک پیرمرد امید تازه برای یافتن راه ورود آتش نشانان به پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..