تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان نه به بازیکن مدنظر پرسپولیس بازی می دهد و نه اجازه جدایی!

ابهام در آینده باقری؛

منصوریان نه به بازیکن مدنظر پرسپولیس بازی می دهد و نه اجازه جدایی!

هافبک دفاعی نیمکت نشین استقلال می‌داند که آینده‌اش در این تیم چندان روشن نخواهد بود و به همین دلیل قصد جدایی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان در تمرین امروز با فرشید باقری جلسه‌ای کوتاه برگزار کرد تا شرایط این بازیکن نیمکت‌نشین را بررسی کند. گویا منصوریان همچنان روزنه امیدی دارد تا باقری به شرایط آمادگی برگردد و به تیمش کمک کند.

 

این در حالی است که در بازی با استقلال خوزستان، در روزی که امید ابراهیمی محروم بود، باز هم منصوریان باقری را روی نیمکت نشاند و در اقدامی عجیب از وریا غفوری در پست غیرتخصصی‌اش به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد. انتخابی که ناهماهنگی‌ها در ترکیب استقلال را بیشتر کرد و غفوری هم نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد؛ و در نهایت استقلال بازنده بازی آبی‌ها در سکوت آزادی بود.

 

در حالی که در روزهای آینده آندو تیموریان هم به جمع هافبک‌های دفاعی استقلال اضافه می‌شود، باقری می‌داند که آینده‌اش در استقلال چندان روشن نخواهد بود و به همین دلیل قصد جدایی دارد.

 

اما از طرفی باشگاه استقلال برای توافقات مالی با این بازیکن میلیاردی به مشکل خورده، و از سوی دیگر منصوریان برای حضور در دو جبهه لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا، اصرار به ماندن همه بازیکنانش دارد.

 

در شرایطی که گفته می شود باقری پیشنهادات خوبی دارد و از پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های خواهان او یاد می شود، باید منتظر ماند و دید با جلسه امروز باقری و منصوریان، آینده این بازیکن جوان چگونه رقم خواهد خورد.

آی اسپورت

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان نه به بازیکن مدنظر پرسپولیس بازی می دهد و نه اجازه جدایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..