تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست پروژه نفوذ همچون تحریمها و تهدیدها/ملت ایران فریب آمریکای بزک کرده را نخواهد خورد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره بزرگداشت شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران روستای پر که با حضور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه، مجاهدان و یاران آیت الله غلامرضا حسنی در سالهای اول انقلاب موسوم به حسنیچی ها، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و با شرکت اهالی و خانواده معظم شهدا در مسجد روستای پر برگزار شد با تشریح ویژگی های شخصیتی شهدای صدر اسلام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که به فرموده قرآن به عهد خود با خداوند تا پای جان وفادار می‌مانند و امروز به واسطه خون شهداست که ایران روز بروز قدرتمندتر می‌شود.

سرایی افزود: به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) ملت ایران بالاتر از ملت صدر اسلام بود و اگر چنین ملتی در دوران اباعبدالله الحسین (ع) وجود می‌داشت آن حضرت در واقعه عاشورا آنقدر تنها نمی‌ماند چراکه این ادعا به واسطه جانفشانی های شهدای انقلا و دفاع مقدس بر همگان به اثبات رسیده است.

وی با تبیین اهمیت شناخت برخی شهدا و چهره‌های انقلاب تصریح کرد: گاهی یک نفر به سبب شخصیت الهی خود در حکم یک ملت ظاهر می‌شود و به تنهایی به سان یک ملت می‌تواند در رویدادها نقش آفرین ظاهر شود همانطور که ابوذر در صد اسلام به سان یک ملت بود و همانگونه که حبیب ابن مظاهر در حماسه عاشورا در نقش یک لشگر ظاهر شد.

ملت ایران فریب آمریکای بزک کرده را نخواهد خورد

سرایی با تشریح برخی وقایع حماسه عاشورا و مقایسه آن با جانفشانی های شهدای دفاع مقدس افزود: امت بزرگ ایران به واسطه رشادتهای بی پایان فرزندان دلیر خود یک تنه در مقابل کل دنیا ایستاد و اجازه نداد دشمن به مقاصد شوم خود دست یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: به پشتوانه خون شهدا باز هم ملت ایران فریب آمریکای بزک کرده امروز را نخواهد خورد.

وی با یادآوری میزان نفوذ آمریکا در کشورمان در دوران پهلوی افزود: در آن دوران 150 هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند و تصویب قانون کاپیتولاسیون دران دوران که حق توحش را برای اتباع آمریکایی قائل بود اوج بی عرضگی رژیم را نمایان ساخت اما به فضل خدا و با مقابله امام خمینی (ره) با این قانون استعماری که به پیروزی انقلاب منجر شد عزت و اقتدار به ملت ایران بازگشت.

سرایی گفت: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به فرموده حضرت امام ملت ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست و بر پایه آن توانست قدرت دفاعی کم نظیری را که بر آمده از متن صریح دین اسلام و قرآن کریم است را بنیانگذاری کند.

5000 شهید زیر 15 سال نشانه غیرت مردمان ایران زمین است

وی افزود: زمان جنگ مسئولان وقت کشور برای خرید مین به ایتالیا سفر کرده بودند اما دولت وقت آن کشور نه تنها از فروش مین به ایران خود داری کرد بلکه اعلام کرده بود مین‌های تولیدی خود را به عراق پیش فروش کرده و کارخانه‌های اسلحه سازی‌اش سه شیفت کار می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: همین مینها از سوی رژیم بعثی عراق در گستره تمام جبهه‌ها کار گذاشته شده بود که بسیاری از فرزندان ایران اسلامی را شهید و جانباز کرد.

وی گفت: داشتن 5 هزار و 100 شهید زیر 15 سال یک نقطه عطف در تاریخ این مملکت به سبب غیرتمندی مردمان این سرزمین در دفاع از آب و خاک و اعتقادانشان است که در سرمای 35 درجه زیر صفر در غرب کشور یا در گرمای 55 درجه بالای صفر در جنوب کشور از این مرز و بوم دفاع کردند.

سرایی اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از ابعاد و زوایای دفاع مقدس به خوبی مستندسازی نشده و آثار هنری مطلوب در مورد آن ساخته نشده است چراکه کارگردانان آشنا به جنگ که بتوانند شناخت صحیحی از صحنه جنگ داشته باشند نداریم.

پروژه نفوذ مثل تحریمها و تهدیدات محکوم به شکست است

وی گفت: در چهار دهه اخیر آمریکا از انواع تحریمها و تهدیدات نظامی نتیجه نگرفت در حالی که قصد داشت با این مسائل ملت را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد و امیدوار به شورش و اعتراض مردم بود اما نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه با رویدادهایی نظیر آنچه که به واسطه تلاش نیروی دریایی سپاه در دستگیری ملوانان متجاوز این کشور در معرض دید جهانیان قرار گرفت باز هم ابهت این ابرقدرت پوشالی در هم ریخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: سال گذشته در جریان دستگیری ملوانان متجاور آمریکا در خلیج فارس، وزیر امور خارجه این کشور در طول یک شب 6 با با وزیر خارجه کشورمان تماس گرفت و خواستار آزادسازی ملوانان خود شد.

سرایی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رویی تمام شده و به پشتوانه تفکر جهادی و قدرت بسیجی، ملت ایران در مقابل هر متجاوزی قدرت واکنش سریع و ویرانگر دارد.

وی افزود: استراتژی آمریکا در منطقه تضعیف دولتها و ملتهای حامی جمهوری اسلامی ایران و سپس تضعیف خود ایران است و در قالب همین استراتژی جنگ 6 ساله در سوریه را راه اندازی کرد اما به فضل پروردگار و با تشکیل جبهه مقاومت این استراتژی شکست خورده و دولت قانونی سوریه و حزب الله و گروه‌های جهادی بیش از گذشته در معادلات منطقه اثرگذار ظاهر شده و توفیقات پی در پی به دست آورده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به جریان یک سویه رسانه‌های استکباری و حقوق بشر غلط غربی تصریح کرد: چگونه است که در سوریه 5 میلیون نفر از خانه و کاشانه آوراره می‌شوند هزاران زن و کودک به فجیع‌ترین شکل به قتل می‌رسند و انسانها زنده زنده به آتش کشیده می‌شوند اما حتی یک بیانیه صادر نمی‌شود.

جبهه مقاومت در سوریه معادلات را تغییر داده است

سرایی گفت: چگونه در این شش سال بارها و بارها در عراق و سوریه از سلاح‌های شمیمایی و ممنوعه استفاده می‌شود اما حتی یک بار شورای امنیت تشکیل جلسه نداده و بدان رسیدگی نمی‌کند، چون همه اینها نشانه حقوق بشر دوگانه غربی است.

وی اظهار داشت: امروز بدعهدی و بد ذاتی ایالات متحده امریکا بر همگان روشن شده و به رشادتهای حزب الله و شهدای مدافع حرم در سوریه معادلات منطقه و جبهه استکباری را تغییر داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: جنایت‌های عناصر داعش بر علیه ملتهای منطقه مشابه جنایات منافقین داخلی در سالهای اوایل انقلاب است.

وی افزود: دشمن هم اکنون به دنبال اجرای پروژه نفوذ در کشور است اما ملتی که حاسه هایی همچو 9 دی را خلق کرده است اجازه نفوذ را به دشمنان نخواهد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست پروژه نفوذ همچون تحریمها و تهدیدها/ملت ایران فریب آمریکای بزک کرده را نخواهد خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..