تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم 33 معدنچی The 33 2015

دانلود فیلم 33 معدنچی

دانلود فیلم 33 معدنچی با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم 33 معدنچی The 33 2015

دانلود فیلم 33 معدنچی The 33 2015

دانلود رایگان فیلم فارسی 33 معدنچی با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی 33 معدنچی با کیفیت 1080P ,720P ,480P

دانلود فیلم ایرانی

مشخصات فیلم 33 معدنچی The 33 2015 :
محصول کشور: آمریکا | chile
کارگردان: Patricia Riggen
ژانر: زندگی نامه | درام | تاریخی
امتیاز IMDb: 6.9 از 10 – میانگین رای 24,615 نفر

لیست بازیگران 33 معدنچی The 33 2015 :
Antonio Banderas , Juliette Binoche, Rodrigo Santoro

خلاصه داستان 33 معدنچی The 33 2015 :

این فیلم براساس رویداد واقعی ساخته شده و داستان 33 معدنچی را روایت می کند که بر اثر ریزش معدن، به مدت 69 روز زیرزمین حبس شده بودند…

دانلود فیلم ایرانی

نظرات کاربران حرفه ای در مورد فیلم 33 معدنچی The 33 2015  :

vidic15 گفته : ” شاید جالب باشه بخونیدش:
سال 1389 این اتفاق افتاد در کشور شیلی که 33 نفر در اعماق 700 متری زیر زمین گیر افتادن و از همه مهمتر این بود که باشگاه منچستر یونایتد برای بالابردن روحیه این افراد تصمیم گرفت که یک بازی اونها رو به ورزشگاه خانگی یعنی اولدترافورد دعوتشون کنه که این اتفاق واقعا بی نظیر بود تو دنیای ورزش و به خصوص فوتبال. ”

amirmohammad1375 گفته : ” این فیلم فوق العادست واقعا ندیدنش حماقته منو یاد یه جمله تو تخته نرد انداخت《 بازی تا وقتی آخرین مهره خارج نشده ادامه داره》 ”

jcool1940 گفته : “داستان یکی از عجیب ترین حوادث تاریخ، یعنی زنده موندن سی و سه معدنچی در حادثه تلخ فرو ریختن یکی از معادن طلای شیلی در سال دوهزار و ده، به خودی خود اونقدر جذاب هست که بستر رو برای یک فیلم درام هیجان انگیز فراهم کنه، اما وقتی کار رو به کاردان نسپاریم، اثرمون میشه فیلمی مثل “سی و سه”.”سی و سه” در کل اما، به نسبت ادعایی که نداره فیلم خوبی به حساب میاد. شاید اصلی ترین و تنها مشکل فیلم، به شخصیت پردازی کاراکترها برمیگرده. وقتی شخصیتی نداشته باشیم، فیلمنامه ای نداریم و وقتی فیلمنامه ای نداشته باشیم؛ عملا فیلمی در کار نیست. اوضاع وقتی بدتر میشه که از این تعداد، فقط حدود پنج یا شش نفر حضور واقعی دارند و بقیه صرفا برای رسوندن تعداد افراد داخل معدن به عدد سی و سه گذاشته شدن؛ به طوری که وقتی در انتهای فیلم اسم تمامی افراد رو میبینیم، اکثر اونها به نظر غریبه میان و برای اولین بار اسمشون رو میشنویم. در این بین اما، بازی آنتونیو باندراس فوق العادست و به خوبی تونسته نقش یک رهبر فداکار، دلسوز و به وقتش، حریص و عصبی رو ایفا کنه. با تمام اینها، “سی و سه” از فیلمای نسبتا خوب امسال (از نگاه من) به شمار می رود. ”

pori093923 گفته : فیلمی عالی !!! هر چند آنتونیو باندراس چند وقتی بود فیلمهای قوی بازی نمیکرد منتها این فیلمش قابل قبول بود !! پیشنهاد میکنم این فیلمها رو ببینید !! به نظرم جزو بهترین کارهای آنتونیو باندراس هستش !///originial sin ///The Skin I Live In////Thick as Thieves////Bordertown//




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم 33 معدنچی The 33 2015»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..