تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان مجلس به جای صدور بیانیه در فضای مجازی پیگیر حقوق مردم باشند

شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 01:202017-01-20سياسي

نمایندگان محترم مجلس به جای صدور بیانیه در شبکه های مجازی پیگیر حقوق ملت شریف در مجلس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز رحیم شهرتی فر در جلسه شورای اداری بخش خسروشهر اظهار کرد: ملت ایران برای دستیابی به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلاب کرد ه اند و کشور را از وابستگی به قدرت های بیگانه ای که هویت ایرانی و اسلامی ما را قبول نداشتند، رها ساختند.

وی با بیان اینکه قوانین و احکام دین مبین اسلام مایه سعادت و تعالی انسان ها است، گفت: حکومت جمهوری اسلامی حکومتی بر پایه دین اسلام و قدرت همراهی مردم است.

شهرتی فر افزود: کشورهایی که داعیه مبارزه با تروریسم را دارند امروزه حامی خطرناکترین گروه های تروریستی جهان هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با تنفیذ و تأیید مقام معظم رهبری اداره کشور را بر عهده دارد، تصریح کرد: متأسفانه عده ای مصالح نظام جمهوری اسلامی را دستخوش اختلافات فردی و گروهی قرار داده اند.

فرماندار تبریز تأکید کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، ایران امن ترین نقطه و موفق ترین کشور از منظر رشد اقتصادی خاورمیانه است و در صحنه بین المللی نیز با پیش برد موفقیت آمیز سیاست خارجی خود اقتدار و محبوبیت زیادی کسب نموده است.

وی با بیان اینکه متوسط نرخ بیکاری در کشور 12/7 درصد است، افزود: این متوسط در استان اصفهان 17/4 درصد و نرخ بیکاری استان آذربایجان شرقی 10/4 درصد است ؛ مخالفان خدمات دولت در استان انتقادهای سازنده و منصفانه داشته باشند.

شهرتی فر تأکید کرد: نمایندگان محترم مجلس به جای صدور بیانیه در شبکه های مجازی پیگیر حقوق ملت شریف در مجلس باشند ؛ تریبون مجلس بهترین بلندگو برای انعکاس خدمات و دلسوزی های آنهاست.

وی در پایان افزود: به پشتوانه خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها امروزه فاصله شرایط زندگی در شهر و روستا کاهش یافته و این حاکی از جریان مناسب سیاسی و اقتصادی در روستاهاست.


کلید واژه ها: جمهوری اسلامی - اسلام - دولت تدبیر و امید - اسلامی - مجلس - جمهوری - تدبیر و امید - کشور - نرخ بیکاری - بیانیه - گروه های تروریستی - ایران - روستا - مجازی - استان - اقتصادی - روستاها - مقام معظم رهبری - آذربایجان شرقی - حقوق - درصد - بیکاری - نظام - دولت - سیاست خارجی - روابط عمومی - رشد اقتصادی - حکومت - سیاسی - خطرناکترین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان مجلس به جای صدور بیانیه در فضای مجازی پیگیر حقوق مردم باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..