تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات بوکس نوجوانان استان به میزبانی گالیکش برگزار شد

علی بیانی رییس هیات بوکس استان گلستان که در محل برگزاری این مسابقات در سالن ولایت گالیکش حضور داشت، گفت: در این مسابقات 30 بوکسور از شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، علی آباد ،رامیان، آزاد شهر، گالیکش و بندر ترکمن که نوجوانان متولد سال های 1381 و 82 بودند شرکت کردند.
وی افزود: این مسابقات به منزله انتخابی استان برای مسابقات فستیوال کشوری بود که قرار است در 15 بهمن در گیلان برگزار شود.
بیانی افزود: در این مسابقات علی کیانی در وزن 79 کیلو و امیر رضا در وزن 44 کیلو از گرگان، سهیل قنبری در 79 کیلو و قاسم دولتی در 59 کیلو از علی آباد برای اردوی استانی انتخاب شدند.
به گفته رئیس هیات بوکس استان گلستان، محمد تاتاری در وزن 69 کیلو، وحید امن در 57 کیلو و مهدی عابدینی در وزن 39 کیلو از گنبد، یاسمین قوشلی در وزن 51 کیلو از بندر ترکمن و حمیدرضا کریم کشته در وزن 34 کیلو از گالیکش از دیگر راه یافتگان به اردوی استانی در این مسابقات هستند.
وی افزود: از این تعداد سه نفر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
بیانی یادآور شد: 800 ورزشکار در رده های سنی مختلف از شهرستان های گرگان، گنبد، کلاله، آزادشهر، علی آباد، رامیان، گالیکش، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان، کردکوی و شهر جلین در رشته بوکس فعالیت دارند.
وی با تشریح جایگاه ورزش بوکس استان در رده های سنی مختلف گفت: نوجوانان استان جایگاه چهارم ، جوانان جایگاه دوم و بزرگسالان گلستان هم جایگاه پانزدهم کشوری را در اختیار دارند.
7481/1860
خبرنگار: یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات بوکس نوجوانان استان به میزبانی گالیکش برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..