تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرایبورگ 1 - بایرن مونیخ 2/پیروزی دیرهنگام باوارایی ها در نخستین دیدار سال جدید

در نخستین بازی بوندس‌لیگای یک آلمان در سال 2017 ودر چارچوب نخستین بازی هفته هفدهم این رقابت‌ها، تیم بایرن‌مونیخ در خانه فرایبورگ به برتری دو بریک دست یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در نخستین بازی بوندس‌لیگای یک آلمان در سال 2017  ودر چارچوب نخستین بازی هفته هفدهم این رقابت‌ها، تیم بایرن‌مونیخ در خانه فرایبورگ به برتری دو بریک دست یافت.

ابتدا هابرر دقیقه چهار برای بایرن گلزنی کرد. سپس لواندوفسکی دقایق 35 و 91 دو گل برای باوارایی ها زد تا در نخستین دیدار رسمیشان در سال 2017 به پیروزی دست یابند.

در جدول رده بندی، بایرن با 42 امتیاز اول است و فرایبورگ با 23 امتیاز هشتم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرایبورگ 1 - بایرن مونیخ 2/پیروزی دیرهنگام باوارایی ها در نخستین دیدار سال جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..