تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال در برزیل وطنی/ کورس پیکان با تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر از روز یکشنبه با انجام سه بازی آغاز می‌شود. در این روز تراکتورسازی تیم دوم جدول تلاش می‌کند از کورس قهرمانی با پرسپولیس عقب نماند و استقلال هم به دنبال کسب هفتمین بردش در آبادان خواهد بود.

نگاهی به این دیدارها می‌اندازیم:

ماشین‌سازی- صبای قم؛ فینال ته جدولی

فینال ته جدولی‌ها در تبریز دیدنی خواهد بود. فرهاد کاظمی هنوز نتوانسته بردی برای ماشین‌سازی بیاورد اما همچنان می‌گوید تیم ماشین‌سازی را در لیگ برتر نگه می‌دارد در غیر اینصورت از فوتبال خداحافظی می‌کند. این در حالی است که اولین و آخرین برد ماشین‌سازی در هفته اول مقابل فولاد خوزستان بوده است. صبای قم هم که در رده پانزدهم قرار گرفته بعد از 7 باخت متوالی هفته گذشته به پیروزی رسید تا حداقل از بحران فاصله بگیرد. ماشین‌سازی در صورت پیروزی در این بازی هم از رده شانزدهم و انتهای جدول تکان نخواهد خورد اما صبای قم در صورت گرفتن سه امتیاز شانس صعود تا رده سیزدهم و دو پله صعود را دارد. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. اگر بازی برگشت هم مساوی شود این تساوی به سود سایر تیم‌های ته جدولی است و به همین دلیل هم فرهاد کاظمی و هم صمد مرفاوی تیم‌شان را برای برد به میدان می‌فرستند. 

پیکان - تراکتورسازی؛ نبرد قلعه‌نویی با یک مرد!

پیکان برای عقب نماندن از کورس تیم‌های بالانشین جدول تلاش می‌کند سه امتیاز از تراکتورسازی بگیرد. تراکتورسازی هم خودش در کورس قهرمانی با پرسپولیس است و اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد عرصه را برای قهرمانی زودهنگام پرسپولیس بازتر می‌کند.  به همین دلیل امیر قلعه‌نویی تیمش را تهاجمی به میدان می‌فرستد. قلعه‌نویی زمانی که با استقلال قهرمان لیگ شد در توصیف مجید جلالی گفت او خیلی مرد است! حالا قلعه‌نویی باید این مرد را شکست بدهد. پیکان هفته گذشته یک باخت دور از انتظار را متحمل شد و تراکتورسازی هم دو امتیاز مقابل نفت آبادان از دست داد. با این حال خط حمله زهردار تراکتورسازی با 27 گل زده بعید است که به پیکان رحم کند. دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه 3 بر یک به سود تراکتورسازی در تبریز به پایان رسیده بود. باید دید در رقابت پیکان و تراکتورسازی کدام برنده می‌شوند.

صنعت نفت آبادان- استقلال؛ شاگردان منصوریان در برزیل ایران

استقلال هفته گذشته مقابل همنام خوزستانی خود شکست خورد تا علیرضا منصوریان مقابل استقلال خوزستان در هر دو بازی رفت و برگشت بازنده باشد. یکشنبه هم دوباره تیم منصوریان باید مقابل یک تیم خوزستانی دیگر به میدان برود که اتفاقا به این تیم هم در بازی رفت باخته است. البته صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان استقلال را 2 بر یک شکست داده بود و اکنون فیروز کریمی جانشین این مربی شده، کریمی در مقطعی سرمربی استقلال هم بوده است. منصوریان هفته گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی سه امتیاز را از دست داد و این هفته در آبادان که به نام برزیل ایران مشهور است باید به میدان برود. در آبادان هواداران فوتبال به تیمشان عشق می‌ورزند و بعید است که استقلال به اندازه صنعت نفت در این بازی تماشاگر داشته باشد.

بعد از گلی که سیدحسین حسینی در بازی با استقلال خوزستان از روی ضربه کاشته دریافت کرد باید دید که او در این مسابقه هم می‌تواند دروازه‌بان شماره یک استقلال باشد یا سیدمهدی رحمتی به ترکیب این تیم برمی‌گردد. تیموریان هم بعید است که به این بازی برسد و بتواند در خط هافبک استقلال در این بازی قرار بگیرد اما اگر این اتفاق رخ بدهد شاید خط هافبک استقلال در این بازی یکی از قدرتمند‌ترین روزهای خود را تجربه کند. استقلال برای رسیدن به هفتمین برد در برزیل ایران کار دشواری دارد.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته هجدهم 


یکشنبه 3 بهمن 95
ماشین سازی تبریز- صبای قم ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام تبریز
حمید حاج ملک – محمدرضا ابوالفضلی – حمید غمزه – کمیل غلامی – ناظر: ابوطالب طاهریان
پیکان تهران- تراکتورسازی تبریز ساعت  15:45 ورزشگاه شهدای شهر قدس
بیژن حیدری – بابک داوری – رحیم حاجیلو – روح اله شریفی – ناظر: سعید بخشی زاده
صنعت نفت آبادان- استقلال تهران ساعت  16:45 ورزشگاه تختی آبادان
اشکان خورشیدی – علی اکبر عظیم پور – علی دودانگه – رضا عادل – ناظر: نادر جعفری
دوشنبه 4 بهمن 95
سایپا تهران- سیاه جامگان ساعت  15  ورزشگاه پاس قوامین تهران
حسین زرگر – مهدی الوندی – محمد راهی – وحید صالحی – ناظر: حسین عسکری
استقلال خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان ساعت 14:45 ورزشگاه غدیر اهواز
رضا مهدوی – آرمان اسعدی – فرزاد بهرامی – علیرضا حیدرپناه – ناظر: محسن قهرمانی
پدیده خراسان – نفت تهران ساعت 14:45  ورزشگاه ثامن مشهد
شاهین حاج بابایی – ایوب غلامزاده – امیر مبشر – علی صفایی – ناظر: اسماعیل صفیری
پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز ساعت 16:45  ورزشگاه آزادی تهران
احمد صالحی – سعید قاسمی – محمدرضا مدیرروستا – محمد ملکی – ناظر: هدایت ممبینی
ذوب آهن اصفهان- فولاد خوزستان ساعت  16:40 ورزشگاه ورزشگاه فولادشهر اصفهان
علیرضا فغانی – رضا سخندان – محمدرضا منصوری – یاسر همرنگ – ناظر: فریدون اصفهانیان
انتهای پیام/ر

.

 

http://fna.ir/QDHV4L



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال در برزیل وطنی/ کورس پیکان با تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..