تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر ۴ جانباخته پلاسکو از زیرآوار بیرون آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از ۳۶ ساعت تلاش و خبرهای متناقض درباره کشف پیکرهای زیرآوار مانده در حادثه ساختمان پلاسکو، بالاخره دقایقی پیش پیکر ۴ جانباخته از زیراوار بیرون آمد.

همچنین سید جلال ملکی، سخنگوی ستاد مدیریت بحران ساختمان پلاسکو در خبری که شبکه خبر زیرنویس کرد، اعلام کرد: دقایقی قبل پیکر چهار تن از جانباختگان از زیر آوار پلاسکو خارج شد.

هنوز اعلام نشده است که این چهار پیکر متعلق به آتش‌نشانان مفقود است و یا از کسبه‌ای که تا آخرین لحظه از ساختمان بیرون نیامده بودند.

صبح امروز هم یکی از آتش‌نشانان که ۶۰ درصد سوختگی داشت، براساس شدت جراحات،‌ در بیمارستان مطهری درگذشت. با این حساب فاجعه پلاسکو تاکنون ۵ قربانی داشته است.

گزارش شده است تعدادی آمبولانس بهشت زهرا به نزدیکی ویرانه‌های پلاسکو آمده اند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر ۴ جانباخته پلاسکو از زیرآوار بیرون آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..