تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواهراتی هنری با هویت ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «این گونه شیوه‌های مدارا» عنوان نمایشگاهی از آثار امیرحسین دلبری که از عصر جمعه هشتم بهمن در گالری ثالث برپا می‌شود.  32 مجسمه کوچک، دو مجسمه بزرگ، 52 عدد جواهرات هنری و دو چیدمان این هنرمند جوان در این نمایش انفرادی است. همچنین از دو کتاب مجسمه ها و جواهرات هنری دلبری در آیین افتتاحیه رونمایی می‌شود. 

دلبری می‌گوید تلاش کرده از زاویه نگاهی نو مجسمه هایش را خلق کند، او معتقد است: «مجسمه‌هایش فیگورهایی از آدم‌های امروز است، فیگورهایی که تنها پوسته‌ای از انسان معاصر را به نمایش می‌گذارند.»

او در عین حال تاکید دارد: «جواهرات هنری‌ام در این نمایشگاه نوعی مدرنیسم ایرانی است که در عین میراث‌داری هویت ایرانی، وجهی مدرن را بازتاب می‌دهند که از فرمت سنتی فاصله بسیار دارند.»

دو چیدمان او که روی دو دیوار بزرگ ارائه می‌شوند نقدهایی اجتماعی را انعکاس می‌دهند که جامعه ایرانی را این روزها به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است.

امیر حسین دلبرى متولد 1361 سبزوار است.  او در کارنامه خود دریافت مدرک دیپلم طراحی جواهرات اینترنشنال جمولوژی و ساخت تکنیک گلد از انگلستان را دارد. وی تاکنون نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی را در گالری های داخلی و خارجی مانند نیکولا فلامل پاریس ،آرت هاوس  و مید تاون تورنتو و...  برپا و کتاب «جواهرات شاعرانه» با مقدمه آیدین آغداشلو را منتشر کرده است.
نمایشگاه آثار امیر حسین دلبری با عنوان «این گونه شیوه‌های مدارا» عصر جمعه هشتم بهمن در گالری ثالث افتتاح می شود و تا 19 بهمن ماه دایر خواهد بود.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواهراتی هنری با هویت ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..