تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه بانک تجارت درباره تعیین جایگزین شعبه ساختمان پلاسکو

به دنبال بروز حادثه ی آتش سازی و فروریختن مجتمع تجاری پلاسکو ، روابط عمومی بانک تجارت با صدور اطلاعیه ای از خدمت رسانی شعبه ی بانک در این ساختمان در مکان جدید خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به اینکه شعبه بانک تجارت در ساختمان پلاسکو همچون سایر واحدهای تجاری این مجتمع به طور کامل ویران شده است به اطلاع مشتریان و دیگر شهروندان می رساند همه خدمات این شعبه از شنبه (دوم بهمن ماه) در شعبه سعدی جنوبی بانک تجارت به کد 262 ارایه می شود. 

این شعبه در خیابان سعدی جنوبی، پایین تر از چهارراه مخبرالدوله، روبروی ساختمان سینگر قرار دارد. 

در این اطلاعیه تاکید شده است همه اسناد و مدارک این شعبه همچون برگه های چک و دیگر اوراق بهادار مشتریان محفوظ مانده و در صندوق امن شعبه قرار داشته است. 

شعبه 270 بانک تجارت، تنها واحد بانکی فعال در مجتمع تجاری پلاسکو تهران بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه بانک تجارت درباره تعیین جایگزین شعبه ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..