تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با به‌روزرسانی جدید بازی Final Fantasy 15 هر زمانی که خواستید عکس سلفی بگیرید!

با به‌روزرسانی جدید بازی Final Fantasy 15 هر زمانی که خواستید عکس سلفی بگیرید!

آپدیت جدید بازی Final Fantasy 15 هفته آینده منتشر خواهد شد. با به‌روزرسانی بازی می‌توانید هر زمانی که خواستید عکس سلفی بگیرید و لحظات مورد علاقه خود را ثبت کنید. همچنین با بروزرسانی جدید رویداد تاره‌ای به بازی شما اضافه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

هفته آینده آپدیت جدیدی برای بازی Final Fantasy 15 منتشر می‌شود که جزئیات محتوای آن برای افرادی که سیزن پس بازی را داشته باشند متفاوت خواهد بود. یکی از بزرگترین ویژگی‌های این محتوای جدید اضافه کردن رویداد Moogle Chocobo Carnival به بازی است.

 

در ادامه، می‌توانید جزئیات این بروز رسانی جدید را هم برای دارندگان سیزن پس بازی و هم کسانی که نسخه اصلی بازی را خریداری کرده‌اند مشاهده کنید:

 

 

محتویات بروزرسانی جدید برای دارندگان سیزن‌ پس بازی Final Fantasy 15:

 

پیاده‌سازی Moogle Chocobo Carnival

 اضافه شدن پوشش Festive Ensemble

 اضافه شدن قاب عکس Holiday Pack+ نسخه محدود

 

 محتویات بروزرسانی برای دارندگان نسخه اصلی بازی Final Fabtasy 15:

 

پیاده‌سازی Moogle Chocobo Carnival

اضافه شدن پوشش Choco-Mog Tee

اضافه شدن قاب عکس Holiday Pack+ نسخه محدود

 

 

ویژگی دیگری که با این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود، قابلیت گرفتن عکس سلفی در بازی است. در بازی Final Fantasy 15، پرومپتو ارجنتوم، یکی از شخصیت‌های همراه شما است که عکس‌های مختلفی از ماجراجویی‌های گوناگون شما می‌گیرد. با بروزرسانی جدید بازی از این پس می‌توانید هر زمانی که خواستید، لحظه‌های مورد علاقه خود را با عکس‌های سلفی در بازی ثبت کنید.

 

سیزن پس بازیFinal Fantasy 15 با قیمت ۲۵ دلار در فروشگاه‌های مجازی پلی‌استیشن  و ایکس‌باکس قابل خریداری است. این سیزن پس شامل ۶ بسته الحاقی است که در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهند شد. این محتویات قابل دانلود، سه بخش داستانی درباره همراهان ناکتیس، سرزمین‌های جدید و سلاح‌های مختلفی را به بازی اصلی اضافه خواهند کرد. دی‌ال‌سی‌های داستانی در ابتدا قرار است سراغ Gladiolus رفته و در ادامه ماجراهای Ignis و Prompto را روایت کنند. بعد از همه این‌ها بخش کو‌آپ ۴ نفره آنلاین، در قالب یک DLC دیگر به بازی اضافه خواهد شد. به‌روزرسانی جدید بازی Final Fantasy 15 در تاریخ ۵ بهمن ماه منتشر خواهد شد.

 

 

1

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با به‌روزرسانی جدید بازی Final Fantasy 15 هر زمانی که خواستید عکس سلفی بگیرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..