تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه دهنده بازی Left 4 Dead به کمپانی الکترونیک آرتز ملحق شد

توسعه دهنده بازی Left 4 Dead به کمپانی الکترونیک آرتز ملحق شد

کمپانی الکترونیک آرتز ساعاتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که کیم سوییفت، توسعه دهنده بازی‌های Portal و Left 4 Dead را استخدام کرده است. سوییفت قرار است به تیم جدید الکترونیک آرتز در Motive Studios بپیوندد و در آن‌جا به عنوان مدیر طراحی، بر روی یک پروژه معرفی‌نشده کار کند. با تک‌شات و جزییات این خبر در ادامه همراه شوید.

 

کیم سوییفت در کارنامه خودش سابقه کار در کمپانی ولو را برای بیش از چهار سال (بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹) دارد و همین موضوع، او را به فردی با تجربه تبدیل کرده است. سوییفت در جریان ساخت بازی Portal سمت‌های طراح ارشد، طراح محیط و البته مدیر پروژه را بر عهده داشت و بعد از آن، به عنوان طراح محیط و مراحل، بر روی بازی‌های Left 4 Dead و Left 4 Dead 2 کار کرد.

 

سوییفت مدتی پیش کمپانی ولو را به مقصد  Airtight Games ترک کرد. این استودیو قبل از بسته شدنش در سال ۲۰۱۴، موفق به ساخت بازی‌هایی مثل Quantum Conundrum و Murdered: Soul Suspect شده بود. بعد از استودیو Airtight Games، سوییفت به مدت نزدیک به مدت سه سال و به عنوان طراح ارشد، در استودیوهای بازی آمازون کار کرد. او در آن‌جا بر روی پروژه‌های مخفی‌ای کار می‌کرد که هیچ‌گاه ماهیت آن‌ها مشخص نشد. 

 

Motive Studios استودیویی است که توسط جید ریموند، از اعضای قبلی یوبی‌سافت که تا پیش از ملحق شدنش به الکترونیک آرتز در تابستان سال ۲۰۱۵، بر روی بازی‌های Assassin's Creed این کمپانی کار می‌کرد، تاسیس شده است. تیم Motive Studios در حال حاضر به همراه دایس بر روی بازی Star Wars Battlefront 2 کار می‌کند. همچنین لازم است بدانید که این استودیو به همراه ویزرال گیمز، بر روی بازی جنگ ستارگان این کمپانی هم کار می‌کند. Motive Studios قصد دارد در آینده یک بازی اکشن بسیار بزرگ را هم روانه بازار کند. 

 

به دنبال ملحق شدن کیم سوییفت به Motive Studios، جید ریموند در بیانیه‌ای گفت:

ما در استودیو Motive Studios برای کار بر روی IP جدیدمان و البته پروژه‌های مربوط به Star Wars، بخش عظیمی از سال قبل را به استخدام افراد با استعداد اختصاص دادیم. هم‌اکنون به علت ملحق شدن ستاره‌ای چون کیم سوییفت به استودیوی خودم، بسیار هیجان‌زده‌ام. او فردی است که می‌تواند به خوبی اشتیاق ما را برای ساختن بازی‌های استثنایی، به اشتراک بگذارد.

 

ریموند در بخش پایانی بیانه‌اش آورد:

اولین سوالی که کیم از من پرسید این بود: «من کِی می‌توانم کار خود را با موتور فراست‌بایت شروع کنم و مشغول ساخت نمونه‌های اولیه شوم؟» ما در Motive Studios برای این اشتیاق ارزش قائل می‌شویم. تیم ما هم‌اکنون مشغول برخی‌ ایده‌های جدید است و من به شدت منتظر چیزی هستم که قرار است با هم آن را به دنیای واقعی بیاوریم!


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه دهنده بازی Left 4 Dead به کمپانی الکترونیک آرتز ملحق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..