تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام‌های تسلیت سران جهان در پی حادثه تأسف‌بار ساختمان پلاسکو

برخی از سران جهان حادثه دلخراش فروریختن ساختمان پلاسکو و جان باختن شماری از هموطنانمان را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت سران جهان در پی حادثه تأسف‌بار ساختمان پلاسکوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری تاجیکستان، «امامعلی رحمان»، رئیس جمهور تاجیکستان، در پیامی حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو وجان باختن عده ای از هموطنانمان را به دولت وملت ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:خبر جان باختن و مصدوم شدن تعداد زیادی ازمردم بر اثر فرو ریختن ساختمان مرکز تجاری در پایتخت ایران در اثر آتش سوزی باعث اندوه عمیق شد. در این لحظه‌های حزن‌انگیز همدردی و مراتب تسلیت خود را به دولت ومردم ایران و همچنین خانواده های قربانیان اعلام می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آنها صبر جمیل و برای همه آسیب‌دیدگان شفای کامل خواهانم.

«ولادیمیر یوچکوف»، وزیر موقعیت های اضطراری روسیه، نیز شهادت شماری از آتش نشانان در واقعه آتش سوزی و ویرانی ساختمان  پلاسکو در تهران را تسلیت گفت.

«محمد نواز شریف»، نخست وزیر پاکستان، نیز در پیامی جان باختن تعدادی ازهموطنانمان را در حادثه ساختمان پلاسکو را به دولت وملت ایران تسلیت گفت.

نواز شریف در این پیام ضمن ابرازهمدردی با ملت ودولت ایران، تاسف عمیق خود را از جان باختن تعدادی از افراد درحادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران اعلام کرد واین حادثه را از طرف دولت و ملت پاکستان به ملت و دولت ایران به عنوان کشور برادر و دوست پاکستان، تسلیت گفت.

همچنین، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه، «بینالی ییلدیریم»، نخست وزیر و «مولود چاووش اوغلو»، وزیر امور خارجه این کشور در پیام‌هایی جداگانه، درگذشت عده‌ای از شهروندان و آتش‌نشانان کشورمان را در حادثه آتش‌سوزی روز گذشته ساختمان پلاسکو در تهران، تسلیت گفتند. 

«بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه، نیز وقوع این حادثه دردناک را به «حسن روحانی»، همتای ایرانیش و مردم داغدار کشورمان تسلیت گفت. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام‌های تسلیت سران جهان در پی حادثه تأسف‌بار ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..