تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون وزیر ورزش: 105 طرح ورزشی در دهه فجر افتتاح می شود

سیدمناف هاشمی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: این طرح های ورزشی در ایام مبارک دهه فجر امسال و در استان های مختلف کشور به بهره برداری خواهند رسید.
وی که برای حضور در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر در رشت حضور داشت ، اظهار کرد: برای افتتاح و به بهره برداری رسیدن این طرح های ورزشی ، 10 هزار میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است .
این مسئول ادامه داد: با افتتاح این طرح ها تعداد طرح های ورزشی به بهره برداری رسیده در دولت تدبیر و امید به 1100 پروژه خواهد رسید که سقف ما نیز در چهار سال ، این تعداد طرح ورزشی بود.
وی به رشد اعتبارات ورزشی نیز در برنامه ششم توسعه اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه رشد خوبی داشته و امیدو اریم که بتوانیم در فعالیت های ورزشی و همچنین برنامه های مربوط به جوانان کارهای بیشتری را انجام دهیم.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزیر ورزش و جوانان در مورد پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر نیز گفت: از مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها به خصوص فدراسیون شطرنج و همچنین مسئولان ارشد استان گیلان تشکر می کنم که این رقابت ها را برگزار می کنند.
آیین افتتاحیه پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر عصر جمعه در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد و رقابت ها این دوره نیز از امشب آغاز می شود.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهندگان : نصراله ابراهیمی - اسماعیل جهانبخش
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون وزیر ورزش: 105 طرح ورزشی در دهه فجر افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..