تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکارهای شطرنج بین المللی جام خزر آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از پیکارها، بیش از 800 شطرنجباز از ایران و 17 کشور خارجی حضور دارند که به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پردازند.
علاوه بر حضور شطرنجبازان مطرح ایرانی در این دوره از رقابت ها، شطرنجبازان کشورهای روسیه، اسپانیا ، فنلاند، انگلستان، ترکیه، هلند، هندوستان، ترکمنستان، اوکراین، آمریکا، جمهوری آذربایجان،گرجستان، مجارستان، رومانی، ارمنستان، عراق و تاجیکستان حضور دارند.
از معروف ترین شطرنجبازان شرکت کننده خارجی در پانزدهمین دوره رقابت های بین المللی جام خزر می توان به گابریل سرکیسیان از ارمنستان ، آلکسی دریف از روسیه ، فرانس برکس از مجارستان ، سرگئی تیویاکف از هلند و اولگ کرنف از اسپانیا نام برد.
احسان قائم مقامی ، پرهام مقصودلو ، پویا آیدانی ، پوریا درینی ، شاهین لرپری زنگنه و امیررضا پوررمضانعلی از برترین شطرنجبازان ایرانی هستند که در این دوره از رقابت ها حضور یافته اند.
شطرنجبازان حاضر در این دوره از مسابقه ها، در چهار جدول و در 11 دور به روش سوییسی با هم به رقابت می پردازند که در جدول گروه A شطرنجبازان دارای رنکینگ بین المللی بالای 2000، در جدول گروه B شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2000 ، در جدول گروه C بانوان شطرنجباز و در جدول گروه D نیز ، شطرنجبازان زیر 14 سال حضور می یابند.
شبد*7285/6070*خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکارهای شطرنج بین المللی جام خزر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..