تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین باخت پیاپی نماینده گلستان در دور نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان

به گزارش ایرنا تیم بسکتبال زنان گلستان هرچند بازی را با قدرت آغاز و کوارتر اول و دوم را از آن خود کرد اما در نهایت مقابل نارسینا شکست خورد تا دومین شکست پیاپی را در هفته اول دور نهایی رقابت های سوپر لیگ به میزبانی سنندج رقم بزند.
دانشگاه گلستان با صدر نشینی در مرحله مقدماتی رقابت های سوپر لیگ بانوان کشور به دور نهایی این رقابت ها صعود کرده بود.
نماینده گلستان روز گذشته نخستین دیدار خود در این مرحله از بسکتبال زنان کشور 70 بر 55 به هیات بسکتبال سنندج واگذار کرد.
زنان بسکتبالیست گلستان حدود 17 روز فرصت دارند تا با تمرینات بیشتر و تقویت تاکتیک های تیمی در هفته دوم رقابت ها نتایج بهتری را بدست آورند.
دیدار های هفته دوم این مسابقات 17 و 18 بهمن ماه به میزبانی مشهد و هفته سوم نیز در 28 و 29 بهمن ماه در خانه بسکتبال گرگان برگزار خواهد شد.
در این مرحله از رقابت ها تیم های هیات بسکتبال خراسان رضوی، نارسینای تهران، هیات بسکتبال سندج و دانشگاه گلستان حضور دارند.
ریحانه باقری، فایزه گرزین، مبینا خاکی، نیلوفر مفیدی، انیس گریوانی، زهرا سوخته سرایی، شیما خوش آیین، رضوانه ملکی، مهلا دیژطاهری، فشیما داداشی، سارینا یوری و سارا کبیر بازیکنان تیم دانشگاه گلستان با سرمربیگری نیکا لیک بیک هستند و لیلی اطمینان و شهرزاد کریمیان نیز این تیم را همراهی می کنند.
7333/6203

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین باخت پیاپی نماینده گلستان در دور نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..