تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم بروجرد به یاد آتش نشانان شهید پلاسکو تهران شمع روشن کردند

به گزارش ایرنا مردم بروجرد با تجمع در مقابل ایستگاه آتش نشانی خیابان بهار با روشن کردن شمع و تسلیت به آتش نشانان شهرستان یاد شهدای آتش نشان جان باخته در این حادثه را گرامی داشتند.
این مراسم که به صورت خود جوش و با حضور بیش از 500 نفر از مردم بروجرد برگزار شد با تلاوت آیاتی چند از کلام االله مجید آغاز و در ادامه با مداحی در سوگ آتش نشانان شهید برگزار شد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی کوتاه ضمن عرض تسلیت این حادثه گفت: فداکاری و رشادت آتش نشانان باعث غرور ملی ملت ایران در جهان شد.
عباس گودرزی افزود: شهادت این آتش نشانان عزت را برای همکاران آنان به ارمغان آورد.
وی اظهار کرد: هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی همه مشاغل آتش نشانی به عنوان مشاغل سخت و زیان آور مصوب شد که این حادثه غم بار گواهی بر درستی این مصوبه بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا مردم بروجرد با نثار شاخه های گل و روشن کردن شمع در مقابل ایستگاه آتش نشانی شهدا یاد و نام اتش نشانان فداکار و شهید را گرامی داشتند.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم بروجرد به یاد آتش نشانان شهید پلاسکو تهران شمع روشن کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..