تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام تاریخ انتقال پیکر هنرمند تئاتر به ایران

کد خبر: ۴۶۵۰۶۹

۹۱۵  بازدید

پیکر رکن‌الدین خسروی سه شنبه 5 بهمن ماه به تهران منتقل می‌شود و چهارشنبه 6 بهمن ماه از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: پیکر رکن‌الدین خسروی سه شنبه 5 بهمن ماه به تهران منتقل می‌شود و چهارشنبه 6 بهمن ماه از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود.

سهراب سلیمی هنرمند عرصه‌ی تئاتر با اعلام این خبر به ایسنا گفت: طی تماسی که با خانواده مرحوم رکن‌الدین خسروی داشتم،پیکر این هنرمند روز سه شنبه 5 بهمن ماه از لندن به فرودگاه امام خمینی (ره) میرسد و پس از آن چهارشنبه 6 بهمن ماه از تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه می‌شود.

به گفته‌ی او؛ ساعت دقیق مراسم تشییع متعاقبا اعلام می‌شود.

رکن‌الدین خسروی یکی از کارگردانان قدیمی و هنرمندان تأثیرگذار در تئاتر ایران، ۲۶ دی‌ماه در لندن درگذشت.

این کارگردان ایرانی مقیم لندن در سال‌های فعالیتش نمایش‌هایی همچون«آنتیگون»، «پایان بازی»، «لبخند باشکوه آقای گیل»، «زیتون»، «ژاندارک»، «سی زوئه بانسی مرده است»، «گوشه نشینان آلتونا»، «باغ آلبالو» و «دشمن مردم» را در ایران به صحنه برد.

او متولد ۱۳۱۱ در تهران و فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای دراماتیک است که در لندن دکتری تئاتر گرفت و از نیمه‌های دهه‌ی ۷۰ مقیم لندن شد.

سال ۱۳۸۹ مراسم بزرگداشت رکن‌الدین خسروی کارگردان تئاتر با رونمایی از تمبر این هنرمند، اهدای مدالیوم خانه تئاتر، اجرای قطعات کوتاهی از آثارش توسط انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام تاریخ انتقال پیکر هنرمند تئاتر به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..