تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس چشم انتظار سرفصل های وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سرفصل ها و قراردهای طرح تحول باید با هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی به مجلس ارایه شود تا شاهد تغییر برخی رویکردهای سلامت باشیم.

مجلس چشم انتظار سرفصل های وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گربه گزارشخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی که در سالن اجلاس سران عصر امروز برگزار شد، گفت: اگر موضعی به قضایا نگاه کنیم، اشکالات گوناگون می بینیم و باید در طرح تحول که یک قضیه بزرگ مملکتی است دست به دست هم دهیم.

نوبخت افزود: در سال 89 به خاطر بی مسیولیتی مسئولان کناره گیری کردم چراکه جسد مردم گروگان گرفته می شد و بهداشت و درمان ضدارزش عمل می کرد.

وی تصریح کرد: عزم اجرایی و سیاسی در طرح تحول وجود دارد و برای نظام سلامت باید سازمان های بیمه گر و دولت دست به کار شوند، زیرا مردم محروم و سایر اقشار جامعه ذینفع هستند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هنوز صحبت با سازمان برنامه بودجه به نفع طرح تحول نرسیده و مجلس از لحاظ قانونی و توجیه برخی نمایندگان در راستای رفع مشکلات مردم که در بیمارستان های دولتی خدمات دریافت می کنند، اهتمام جدی دارد.

وی عنوان کرد :بابد به دنبال رفع نظام ارجاع و پزشک خانواده باشیم و با افزایش تعرفه می توان شاهد اتفاقات خوبی بود. 

نوبخت افزود: هنوز هم تعرفه های سلامت واقعی نیست و باید از لحاظ قانونی و در برخی مواقع مسالمت آمیز بیمه ها، وزارت بهداشت و مجلس این مهم را اجرایی کنند. 

وی از بسترسازی طرح تحول در برنامه ششم و از طریق اجرای قانون آن خبرداد و یادآور شد: باید با قانون از نظام پزشکی و طرح تحول حمایت کرد که منتظر سرفصل ها و قراردادهای وزارت بهداشت و بیمه ها و نظام پزشکی هستیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس چشم انتظار سرفصل های وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..