تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس رسانه ملی روند اطلاع رسانی حادثه پلاسكو را از نزدیك بررسی كرد

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسیما؛ دكتر علی عسكری در بازدید از محل حادثه پلاسكو در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد جانباختگان و شهدای حادثه پلاسكو این سانحه را به خانواده های جانباختگان تسلیت گفت.

وی افزود: اینجا انسان هایی هستند كه باید از آنها یاد كنیم و از بزرگ مردانی كه برای مردم تلاش می كنند و جان خود را از دست می دهند، باید تقدیر و تكریم كنیم و به خانواده های آنها تسلیت بگوییم.

وی افزود: واقعا مدیران و ماموران به لحظه حاضر شدند و كمك كردند كه مردم حتی بعد از كنترل آتش سوزی وارد ساختمان نشوند و آسیب نبینند.

رئیس رسانه ملی گفت: كار ارزشمندی بوده است و تعداد كمی از مردم در ساختمان پلاسكو بودند. اكثرا از آتش نشانان در ساختمان حضور داشتند كه كاری ارزشمند و قابل تقدیر است كه نگذاشتند مردم آسیب ببینند.

علی عسكری گفت: مدیران عالی رتبه شهرداری و كشوری، پلیس و آتش نشانان تلاش قابل توجهی كردند و رسانه ملی هم از همان لحظه اول تلاش كرد، حس انسان دوستانه و تلاش های این عزیزان را نشان دهد.

وی افزود: حقیقتا كار مشكلی است؛ چون از لحاظ مهندسی شكل نافرمی دارد و اجسادی كه در زیر آوارها مانده است باید با آرامش و به تدریج و با روشی كه كمترین آسیب را ببیند خارج شود، هر چند امیدواریم در اسرع وقت این كارها را انجام دهند و البته حداقل یك هفته زمان می‌برد و رسانه هم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: همه باید كمك كنند تا جابجایی آوارها و پیدا كردن اجساد با دقت انجام شود و حضور به موقع مسئولان نماد كارآمدی سیستم های شهری است. البته باید موارد ایمنی را در ساختمان ها رعایت كنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما از شهروندان خواست خبرهای مربوط به سانحه پلاسكو را از رسانه ملی پیگیری كنند.

علی عسكری گفت: رسانه ملی از همان لحظه اول به صورت زنده این حادثه را تحت پوشش قرار داده و شبكه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران اين حادثه را با بهترین روش ها اطلاع رسانی كرده است.

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع رسانه ملی كمك كرد تا مردم از ازدحام در محل حادثه و همچنین از ورود به ساختمان پلاسكو منع شوند و همكاری مردم هم كمك كرده است تا مأموران و مسئولان بهتر بتوانند این حادثه و روش های كمك رسانی را مدیریت كنند.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: باید از این عزیزان كه در راه نجات شهروندان تلاش كرده اند و تعدادی هم جان خود را از دست داده اند، تقدیر و تشكر كنیم. آنها نماد ملی از كمك رسانی و امداد را به نمایش گذاشتند و اطلاع رسانی صدا و سیما هم به هماهنگی كارها كمك كرده است.

علی عسكری افزود: در این حادثه اگرچه ضرورت افزایش ایمنی ساختمان ها بیشتر نمود یافت اما همكاری همه نهادهای مسئول اعم از شهرداری و نیروهای پلیس و دستگاه های دولتی هم ديده شد. از ابتدا اجازه تجمع به مردم در اطراف حادثه داده نشد و حتی اجازه ندادند كه مردم وارد ساختمان پلاسكو شوند. اين امور به كنترل حادثه خیلی كمك كرد.

وی گفت: رسانه های مجازی تعهدی به اعتبار خبر ندارند. از شهروندان می خواهیم برای پرهیز از شایعات و دسترسی به اطلاعات درست، این موارد را از رسانه ملی پیگیری كنند.

رئیس صدا و سیما افزود: حضور رسانه ملی در پوشش این حادثه همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد یك هفته طول می كشد تا كارهای امدادرسانی و ساماندهی امور انجام شود و با توجه به طبیعت حادثه، باید كارها را با آرامش و دقت بیشتر و به تدریج جلو ببریم.

علی عسكری تصریح كرد: همه در این حادثه تلاش می كنند و باید از همه آنها قدردانی و تشكر كنیم.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس رسانه ملی روند اطلاع رسانی حادثه پلاسكو را از نزدیك بررسی كرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..