تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارایه گزارش مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی این استان توسط معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد تشریح شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در این جلسه سید حسین میرشجاعیان به ارائه گزارشی از مصوبات نخستین جلسه بررسی عملکرد مسائل و مشکلات پروژه‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی استان اصفهان مورخ 15. 8 . 95 و نتایج محقق شده مصوبات پرداخت.

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: با درخواست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، تسهیل در وثیقه گذاری اسناد اعیانی شرکت های دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مطرح شد و نظرات مدیران عامل بانک ها و رییس شهرک علمی تحقیقاتی در این خصوص ارائه شد.

همچنین ارائه گزارشی از مصوبات جلسه شورای راهبری اقتصاد مقاومتی استان اصفهان در تاریخ 14. 10. 95 بخش دیگری از سخنان میرشجاعیان بود.

بر اساس اعلام وی برخی از این مصوبات تشکیل کارگروه مالیاتی به منظور بررسی و رسیدگی به امور مالیاتی استان اصفهان، پیگیری چهار پروژه مهم و حیاتی استان اصفهان در حوزه آب ، پیگیری تامین تجهیزات پروژه قطار سریع السیر اصفهان-قم-تهران و تعیین تکلیف وضعیت همکاری بانکها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی بوده است که برخی انجام شده و بعضی دیگر در دست بررسی و اقدام است.

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد در خصوص مصوبات نخستین جلسه بررسی عملکرد مسایل و مشکلات پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی اصفهان نیز گفت: استفاده از یک تیپ قرارداد واحد جهت واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی، بررسی عملکرد بانکهای استان در پروژه رونق تولید و حمایت از واحدهای کوچک و متوسط، احصاء پروژه های بزرگ با اشتغال بیش از 100 نفر با تفکیک بانک و میزان اشتغال و نیز تسریع در پرداخت تسهیلات به پروژه های مورد تایید اولیه بانکهای متناظر استان از جمله مصوبات این جلسه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارایه گزارش مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..