تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتورسازی بهترین تیم ایران +عکس

ساعت 24- در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال جهان، تراکتورسازی بهترین تیم ایرانی لقب گرفت.

 جدیدترین رده‌بندی بهترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که طی آن تراکتورسازی با ۱۵۲۱ امتیاز بهترین تیم ایران و پانزدهمین تیم آسیا لقب گرفت.

همچنین تیم‌های پرسپولیس با ۱۵۱۳ و استقلال با ۱۴۹۸ امتیاز در رده های هفدهم و نوزدهم تیم های آسیایی و دوم و سوم تیم های ایرانی هستند. ذوب آهن اصفهان نیز با ۱۴۲۲ امتیاز، بیست و دومین تیم آسیایی و چهارمین تیم ایران است.

همچنین تیم‌های رئال مادرید با ۲۰۲۰، بایرن مونیخ با ۱۹۹۸ و بارسلونا با ۱۹۹۳ امتیاز تیم‌های اول تا و سوم جهان در این رده‌بندی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتورسازی بهترین تیم ایران +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..