تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدهایی که کم‌رنگ می‌شوند؛ نفس‌های آتش‌نشانان زیر آوار به شماره افتاد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، دومین روز از محبوس شدن آتش‌نشانان زیر هزاران تن آوار باقیمانده از ساختمان 15 طبقه پلاسکو در حالی سپری شد که هیچ خبر امیدوار کننده‌ای به گوش نرسید و تلاش نیروهای امداد و نجات پس از گذشت حدود 36 ساعت از وقوع حریق این ساختمان بی‌ثمر ماند.

صبح امروز امدادگران هلال‌احمر، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های امداد و نجات با امید به یافتن آتش‌نشانان محبوس شده در زیر آوار کار خود را با قوت بیشتری ادامه دادند، ولی تا این لحظه که پاسی از شب گذشته هیچ نشانی از آتش‌نشانان محبوس به دست نیامد و نا امیدی تا جایی پیش رفت که سخنگوی سازمان آتش‌نشانی احتمال زنده ماندن آتش‌نشانان زیر آوار مانده را نزدیک به صفر دانست و حتی عنوان کرد که حرارت بسیار بالای زیر آوار شاید امیدوار بودن به سالم ماندن بدن‌های آتش‌نشانان محبوس شده را کم‌رنگ کند. 

براساس این گزارش گرچه امروز بسیاری از مسئولین از جمله شهردار تهران، فرمانده سپاه، جانشین فرمانده ارتش، فرمانده ناجا و... در محل حاضر شدند تا کمک‌ حال امدادرسانان باشند، ولی گذشت بیش از 36 ساعت از حریق این ساختمان و سپری شدن نزدیک به 32 ساعت از محبوس شدن آتش نشانان در زیر آوار، امیدها را به شماره انداخته و حتی شاید بتوان این ناامیدی را در توان فروکش‌کرده امدادگرانی که سعی دارند بدن‌های همکاران‌شان را از زیر خروارها آهن و خاکستر بیرون بکشند دید. 

عصر امروز نیز پیدا شدن پیکر 2 تن از آتش‌نشانان در زیر آوار در حالی که هنوز دسترسی برای بیرون کشیدن جسم بی‌جانشان امکان پذیر نبود آبسردی بود که بر روی امدادگران ریخته شد و حتی استفاده از سگ‌های زنده‌یاب و تجهیزات الکترونیکی مدرن که محل افراد زنده زیر آوار مانده را مشخص می‌کند نتوانست راه به جایی ببرد. 

شاید در این لحظات ناامیدی باید دل را به حی‌لایموت سپرد و امید را به توکل گره‌زد تا در ساعات باقیمانده امروز بشود خبری امیدوارکننده از زیر آوار ماندگان شنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدهایی که کم‌رنگ می‌شوند؛ نفس‌های آتش‌نشانان زیر آوار به شماره افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..