تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنبل خان و خرم سلطان در ملکه شب

سلیم بایراکتار و مریم اوزرلی باز هم در یک سریال همبازی شدند

بازیگر نقش سنبل خان در سریال “حریم سلطان”، سلیم بایراکتار است.

او در سال 1975 متولد شد. پدرش ترک و مادرش اهل عراق است. وی در رشته سینما، تلویزیون و تئاتر تحصیل کرده و برنامه های تلویزیونی و مستند بسیاری را کارگردانی کرده است.

وی در سال 2011 فعالیت خود را در سریال حریم سلطان با جان بخشیدن به کاراکتر سنبل خان آغاز کرد و در مقابل مریم اوزرلی به ایفای نقش پرداخت.

مریم نیز در آن زمان به تازگی وارد حرفه بازیگری در ترکیه شده بود و با کارکتر خرم شناخته شد. همانطور که می دانید کاراکتر سنبل با خرم سلطان هماهنگی خاصی داشت. سلیم بایراکتار بعد از مدتی در سریال “ملکه شب” نیز برای بار دوم به همراه مریم اوزرلی ایفای نقش کرد و در آن مجموعه نیز حضور داشت.

یکی دیگر از مهمترین پروژه هایی که سلیم در آن بازی کرده است، فیلم سینمایی “عشق شبیه توست”، بود. او در سال 2014 در این فیلم با فاحریه اوجن و بوراک اوزچیویت همبازی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنبل خان و خرم سلطان در ملکه شب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..