تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت دستیار ویژه رئیس جمهور به خانواده شهدای آتش‌نشان

به گزارش خبرگزاری مهر، دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی وقوع حادثه ریزش ساختمان و شهادت جمعی از آتش نشانان را تسلیت گفت. متن پیام الهام امین زاده به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون
سانحه ساختمان پلاسکو و شهادت مردان باشهامت آتش نشان، ملت ایران را در سوگ نشاند. دریادلانی که عاشقانه و با فداکاری متعهدانه، تن و دل بر لهیب آتش زدند و با این نبرد  بر تارک تاریخ این سرزمین جاودانه شدند.

اینجانب ضمن تاکید بر ضرورت توجه مسولان و شهروندان در پیشگیری از وقوع چنین حوادثی و امیدواری بر اینکه با تلاش در جهت اصلاح سیاستها و اعمال نظارت ها دیگر شاهد چنین حوادثی برای شهروندان عزیز ایران نباشیم؛ برای همه جانباختگان و شهدای این حادثه غم بار غفران الهی و علو درجات، برای خانواده های گرانقدرشان صبر و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت دستیار ویژه رئیس جمهور به خانواده شهدای آتش‌نشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..