تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت‌های فصل چهارم بازی Rocket League پر چالش‌تر از همیشه خواهد بود

رقابت‌های فصل چهارم بازی Rocket League پر چالش‌تر از همیشه خواهد بود

فصل چهارم رقابت‌های راکت لیگ، از فروردین سال آینده کار خود را آغاز خواهد کرد و ببه نظر می‌رسد Psyonix، توسعه دهنده بازی قصد دارد رقابت‌های فصل جدید را هیجان انگیزتر از همیشه ترتیب دهد. در ادامه و برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

بالاخره تاریخ شروع فصل چهارم رقابت‌های Rocket League مشخص شده است. رقابت‌های دو فصل اول این بازی تنها چند ماه به طول انجامید اما دوره سوم رقابت‌های این بازی که در حال حاضر نیز در حال انجام است، بیش از همیشه به طول انجامیده است. اما در فصل چهارم این رقابت‌ها، چه چیزی انتظار بازیکنان را می‌کشد؟

 

استودیوی Psyonix، توسعه دهنده بازی در این باره گفت:

 

برخی تغییرات بازی، به همراه فصل چهارم و در قالب آپدیتی در آینده عرضه خواهد شد، به این ترتیب تاریخ دقیق آن هنوز حتمی نشده است. با شروع فصل چهارم، قصد داریم به سمت رقابت‌های برنامه ریزی شده‌ی پر چالش‌تری حرکت کنیم. با نزدیک شدن به تاریخ شروع این رقابت‌ها، جزئیات بیشتری از آن‌ها ارائه خواهیم داد. پس اگر هنور در رتبه Champion Tier فصل سوم قرار نگرفته‌اید، هنوز زمان دارید تا خود را بالا بکشید!

 

همانند گذشته، با پایان فصل سوم رقابت‌های Rocket League و بر اساس بالاترین رتبه‌ای که بازیکنان کسب کرده‌اند، جوایزی به آن‌ها داده خواهد شد. ظاهرا چر‌خ‌های جدید جوایز این فصل از رقابت‌های Rocket League را تشکیل می‌دهند و بازیکنان چرخ‌هایی با رنگ رتبه‌ای که در طول فصل سوم بدست آورده‌اند، دریافت‌ خواهند کرد. این بدان معنی است که حتی اگر بعد از کسب رتبه‌ بالا، به رتبه‌های پایین تر نزول کرده باشید، باز هم آیتم مربوط به آن رتبه بالا را هدیه می‌گیرید.

 

بدون شک رقابت‌های بازی Rocket League در فصل جدید خود، دست خوش تغییرات جالبی خواهد شد اما توسعه دهنده بازی هنوز قصد ندارد جرئیات این تغییرات را فاش کند. آیا شما هم از طرفدارن این بازی هستید؟ چه انتظاری از تغییرات فصل دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

rocket league
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت‌های فصل چهارم بازی Rocket League پر چالش‌تر از همیشه خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..