تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی Leica از دوربین منظره یاب M10 رونمایی کرد

کمپانی Leica از دوربین منظره یاب M10 رونمایی کرد

شرکت آلمانی Leica توانست در سال 2009، با عرضه دوربین منظره یاب M9 که محصولی خوش قیمت و البته قدرتمند در کلاس خود محسوب می شد، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای عکاسی را به خود جلب کند و فروش قابل قبولی را در این زمینه تجربه کند. عملکرد موفق این دوربین، مسئولین این شرکت را بر این داشت تا طراحی مدل جدید این دوربین را آغاز کنند و اکنون پس از وقفه ای تقریباً 7 ساله، نسل جدید دوربین های این شرکت به نام Leica M10 معرفی شد. با تک شات همراه باشید.

محصولی که اگر چه از طراحی نسبتاً مشابه با مدل قبلی برخوردار است، اما تغییراتی را در قسمت های سخت افزاری و اضافه شدن برخی قابلیت ها به خود دیده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. برای شروع باید به ضخامت بسیار کم این دوربین اشاره کنیم که در مقایسه با مدل قبلی، چیزی حدود 4 میلیمتر باریک‌تر شده و اکنون عنوان باریک‌ترین دوربین سری M شرکت Leica را از آن خود کرده است.

همچنین، مهندسان این شرکت وزن این دوربین را در مقایسه با دوربین M Typ 626 تا 20 گرم کاهش داده اند. در خصوص مشخصات این محصول نیز باید گفت که M10 از یک سنسور 24 مگاپیکسلی، پردازنده تصویری Maestro II، عکس برداری متوالی 5 تصویر در هر ثانیه، نمایشگر LCD با دقت 1.04 میلیون نقطه،منظره یاب بزرگ‌تر، مقاومت در برابر گرد و غبار و وای فای داخلی بهره می برد.

با این حال، این دوربین در کنار مزیت هایی که به آن ها اشاره کردیم، از نقاط ضعفی همچون باتری کوچک‌ و نه چندان قدرتمند و همچنین نبود درگاه ورودی و خروجی برخوردار است. در کنار این موارد، باید قیمت 6595 دلاری را نیز اضافه کرد که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان قابل خرید نباشد.

دوربین دوربین دوربین دوربین
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی Leica از دوربین منظره یاب M10 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..