تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاستا خیال چین رفتن ندارد

جمعه، 1 بهمن 1395 ساعت 21:222017-01-20ورزشي

آنتونیو کونته اعلام کرد دیگو کاستا بر خلاف شایعات قصد حضور در لیگ چین را ندارد.

- ""؛ اخبار مربوط به جدایی مهاجم اسپانیایی تیم چلسی و اختلاف او با کونته سرمربی تیم در هفته اخیر بازتاب های گسترده ای در رسانه های انگلیسی داشت و از سوپر لیگ چین به عنوان مقصد بعدی دیگو کاستا نام برده شد.

در این میان عدم حضور کاستا در بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر لسترسیتی و دوری اش از تمرینات که البته گفته شد حکم ریکاوری پزشکی هم داشته، شایعه جدایی او را قوت بخشید.

دیلی میل انگلیس در این باره نوشت، دیگو کاستا چهارشنبه گذشته به تمرینات تیم چلسی بازگشت و آنتونیو کونته، سرمربی تیم چلسی هم تایید کرد که بهترین گلزن تیمش در استمفوردبریج می ماند.

کونته درباره کاستا اظهار داشت: فکر می کنم او می خواهد در تیم چلسی بماند.

کاستا اینجا خوشبخت است و در سرش فکر رفتن به چین نیست.

این اواخر شایعه های زیادی درباره او در رسانه ها خواندم اما مهم ترین مسئله فعلی این است که کاستا با چلسی تمرین می کند و مصدوم هم نیست.


کلید واژه ها: کاستا - دیگو کاستا - چلسی - کونته - استمفوردبریج - انگلیس - سوپر لیگ چین - جدایی - شایعه - رسانه - اسپانیایی - چهارشنبه - لسترسیتی - لیگ برتر - انگلیسی - خوشبخت - شایعات - بازتاب - بهترین - پزشکی - اخبار - بازی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاستا خیال چین رفتن ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..