تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبال به یاد شهدای آتش نشان

جمعه، 1 بهمن 1395 ساعت 21:222017-01-20ورزشي

تمامی رقابت های باشگاهی فوتبال این هفته به یاد شهدای آتش نشان و گرامیداشت فداکاری آنها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"11نیوز""؛ مهدی تاج،رییس فدراسیون فوتبال در نامه ای به حیدر بهاروند،سرپرست سازمان لیگ در خصوص حادثه پلاسکو نوشت:شهادت جمعی از ماموران فداکار و وظیفه شناس سازمان آتش نشانی و شماری از شهروندان ایرانی در حادثه ساختمان پلاسکو، مردم قدرشناس ایران را عزادار کرد.

جامعه فوتبال ضمن ابراز همدردی با خانواده های این ماموران آتش نشان و همه خانواده های عزادار اعلام می کند تمامی رقابت های باشگاهی در همه رده ها وسطوح از لیگ برتر تا لیگ های دسته اول و دوم و سوم به احترام این شهیدان وظیفه شناس به نام آنها برگزار شود و فدارکای و وظیفه شناسی این ماموران در تمامی رقابت ها گرامی داشته شود.

به همین دلیل تمامی رقابت های باشگاهی با قرائت فاتحه برای آن شهیدان و یک دقیقه سکوت به احترام آنها آغاز شود.


کلید واژه ها: فوتبال - نشان - وظیفه - سازمان آتش نشانی - فدراسیون فوتبال - شهروندان ایرانی - خانواده - برگزار - ایران - حادثه - سازمان لیگ - آتش نشانی - فدراسیون - لیگ برتر - ساختمان - ایرانی - جامعه - گزارش - مهدی - مردم - نامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبال به یاد شهدای آتش نشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..