تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت‌های تاکستان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری مغفول مانده است

ساعت: 20:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011940

استاندار قزوین عنوان کرد: استان ما و شهرستان تاکستان در حوزه صنعت و کشاورزی و گردشگری نمره و ظرفیت عظیمی دارد اما در شناخته شده نیست و ظرفیت‌ها آن به خوبی شناخته نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس؛ فریدون همتی استاندار قزوین ظهر امروز(جمعه) در نشستی با حضور واعظی وزیر ارتباطات در شهرستان تاکستان اظهار کرد: با توجه به ویژگی خوب از نظر وحدت و همدلی و انسجام در مجموعه مدیریتی شهرستان تاکستان زمینه توسعه و پیشرفت فراهم است.

وی در ادامه افزود: استان ما و شهرستان تاکستان در حوزه صنعت و کشاورزی و گردشگری نمره و ظرفیت عظیمی دارد اما در شناخته شده نیست و ظرفیت‌ها آن به خوبی شناخته نشده است.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف باید به خوبی معرفی شود، گفت: شهرستان تاکستان هم ظرفیت صنعتی و کشاورزی بالایی دارد چه بسا در باغات انگور گاهی رتبه دوم یا سوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تاکستان در بحث کشمش رتبه اول را در کشور دارد، عنوان کرد: این شهرستان در حوزه کشمش رتبه خوبی در صادرات را دارد و سال گذشته در بازار روسیه که وزیر ارتباطات مسئولیت کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی با روسیه و آذربایجان و ترکیه را عهده دار است، رایزنی برای صادرات انجام شد.

استاندار قزوین بیان کرد: ظرفیت منطقه ای باشگل که به عنوان منطقه حفاظت شده یک منطقه زیست محیطی و جانوری را دارد و یک ظرفیت خوب برای استان است می‌توان برای جذب گردشگر استفاده کرد.

وی در پایان گفت: شهرستان تاکستان هم یک شاهراهی است که هم در مسیر شمال غرب و مرکزی به سمت قزوین قرار دارد که این ظرفیت بالقوه ای را برای شهرستان تاکستان ایجاد کرده که بتوانیم از این ظرفیت در کنار صنعت و کشاورزی و گردشگری استفاده کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت‌های تاکستان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری مغفول مانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..