تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای امنیت شهرستان تاکستان نیازمند نصب دوربین‌های مداربسته است

ساعت: 20:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011936

فرماندار تاکستان عنوان کرد: به جهت استقرار شهرستان تاکستان در شاهراه ورودی و خروجی استان، ما احتیاج به دوربین‌های مداربسته برای ارتقا سطح امنیت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس؛ سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان  امروز(جمعه) در نشستی با حضور واعظی وزیر ارتباطات در شهرستان تاکستان اظهار کرد: تاکستان در 4بخش و 5شهر و در تقسیمات کشوری در شاهراه جنوب و غرب استان قرار گرفته است و در نقطه مهمی در راه‌های ریلی و جاده ای قرار دارد. 

وی در ادامه افزود: تاکستان بالغ بر 148روستا را در حوزه شهرستان با9دهستان و2 هزار و542کیلومتر وسعت دارد و از بحث درآمدی بالغ بر 250هزار هکتار باغ دارد که بالغ بر50هزار تن تولید کشمش و350هزار تن انگور تولید می‌کند.

این مسئول ادامه داد: این شهرستان در بحث کشاورزی آمار اول را در استان و کشور دارد و در بحث صنعت 465واحد صنعتی دارد که مجوز بهره برداری گرفته اند و344 واحد فعال با 19هزارو730نفر اشتغالزایی دارد که با حجم سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومان می‌باشد. 

وی اذعان کرد: در بحث اینترنت در 3ساله عملکرد دولت نزدیک بر 600روستا دارای اینترنت پر سرعت شده اند و بزرگترین بخش ما بخش اسفرورین است هم اکنون پوشش این منطقه در دست اقدام است.

طاهرخانی عنوان کرد: در تاکستان بالغ بر 18عدد دستگاه بی تی اس وجود دارد که 10عدد(تری جی) و8عدد(فورجی) است و قابلیت فورجی را هم در دستور کار داریم، همراه اول50الی60درصد،60هزار مشترک رایتل و ایرانسل را داریم و درخواست ما این است که افزایش ضریب اینترنت پرسرعت در حوزه بخشی صورت بگیرد. 

وی اضافه کرد: به جهت استقرار شهرستان تاکستان در شاهراه ورودی و خروجی استان، ما احتیاج به دوربین های مداربسته برای ارتقا سطح امنیت داریم.

در ادامه این نشست بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس اذعان کرد: امروزه فناوری نوین و تکنولوژی پیشرفته و شاید فوق پیشرفته در دنیا قابل استفاده است وجود این فناوری ها باعث شده که از لحاظ زمینی دنیای امروز رو به تغییر کنند. 

وی ادامه داد: دهکده جهانی بدین معنا نیست که کشورها ادغام شده باشند بلکه قدرت سحرآمیز تکنولوژی است که باعث شده این اصطلاح در امروزه جهان متداول شود و طبیعتا کشور ما هم از این عرصه نباید خارج باشد.

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان در این دیدار ابراز کرد: امام حسن عسکری(ع) و این امامان و معصومین کلماتشان مشتق از وحی است و نظریه پردازی نیست بلکه اشتقاق از آسمان دارد.

وی اذعان کرد: یکی از بیانات آسمانی این حدیث شریفه است که وقتی خداوند متعال بخواهد خیری را نسبت به عبدش بدهد وسایل آن خیر را هم محیا می نماید و به همین سبب این موقعیتی که در دست داشته ایم که قبلا نداشته ایم باید شاکر باشیم و همه مسئولین به عنوان رئیس هر رده باید شکر خدا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای امنیت شهرستان تاکستان نیازمند نصب دوربین‌های مداربسته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..