تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکلات کارگری استان قزوین در اولویت کاری دولت قرار بگیرد

ساعت: 20:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011927

در دیدار وزیر ارتباطات با آیت‌الله عابدینی مطرح شد

در دیدار وزیر ارتباطات با آیت‌الله عابدینی مطرح شد که حل مشکلات کارگری استان قزوین در اولویت کاری دولت قرار بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز(جمعه) با آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین دیدار کرد. 


در این دیدار به رفع مشکلات حوزه‌های مختلف، از جمله اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید شد. 


آیت‌الله عابدینی همچنین تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا مشکلات کارگران و کارخانه‌هایی که نیروهای آن با مشکل عدم دریافت حقوق مواجه هستند نیز برطرف شود. 


واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همتی، استاندار قزوین هم بر رفع مشکلات اشتغال تأکید و گزارشی از خدمات دولت در این حوزه ارائه کردند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکلات کارگری استان قزوین در اولویت کاری دولت قرار بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..