تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به تغییر مسیر راه آهن پارس آباد - جلفا اعتراض داریم/ نبود جاده مناسب باعث شده سرمایه‌گذاران تمایلی به سرمایه گذاری نداشته باشند

ساعت: 20:37 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011904

امام جمعه پارس آباد مغان گفت: تغییر مسیر راه آهن پارس آباد - جلفا به مسیر اصلاندوز - جلفا غیر اصولی و غیر کارشناسی است که باید در این مورد تجدید نظر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، حجت‎الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه پارس آباد ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: عامل اصلی گناه در اسلام و آیات و روایات نداشتن اعتقاد و عدم آشنایی به دین و معارف دینی می باشد.

وی با بیان اینکه برای تقویت اعتقاد، باید از قرآن و ائمه معصومین شناخت کامل داشت، گفت: جامعه ای سالم است که بر پایه اعتقاد قوی و راسخ استوار باشد.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به حادثه ناگوار آتش‎سوزی در ساختمان پلاسکو اشاره کرده و شهادت جمعی از آتش‌نشانان را به جامعه غیور آتش‌نشانی کشور تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه آرزوی صحت و سلامتی و شفای عاجل کرد.

رشادی به ششم بهمن سال 1360 سالروز حماسه مردم آمل پرداخته و اظهار داشت: کمونیست ها و منافقینی که موجب ایجاد اوضاع آمل شدند توسط مردم آمل طرد شدند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی در ادامه به احداث راه آهن از مسیر جلفا به اصلاندوز اشاره و با بیان اینکه طبق مصوبه قبلی قرار بود این راه آهن از مسیر پارس آباد به جلفا کشیده شود، گفت: تغییر مسیر راه آهن پارس آباد - جلفا به مسیر اصلاندوز - جلفا غیر اصولی و غیر کارشناسی است که باید در این مورد تجدید نظر شود و ما از نماینده محترم مردم این شهرستان در مجلس خواستار رساندن اعتراض ما و پیگیری آن در مجلس هستیم.

امام جمعه پارس آباد همچنین عدم دسترسی به جاده مناسب و استاندارد را علت بی میلی سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری در این منطقه دانست و گفت: نبود راه مواصلاتی مناسب باعث شده که این منطقه از وجود سرمایه‌گذاری بی نصیب ماند که ما از مسؤولان استانی و نماینده مردم در مجلس این انتظار را داریم که به این مسئله ورود و رسیدگی کنند.

رشادی با گرامیداشت 20 ژانویه 1990 میلادی سالروز قتل عام شمار زیادی از مردم مسلمان آذربایجان به دست نیروهای ارمنی‌، این روز فاجعه آمیز را به ملت مسلمان آذربایجان تسلیت گفت و افزود: این روز یکی از غم‌بارترین روزها برای دنیای اسلام است.

وی همچنین در خصوص اظهارات تفرقه افکنانه تعدادی از نمایندگان مجلس آذربایجان علیه ایران گفت: این عده نماینده که خود فروخته کشور آذربایجان به اسرائیل و آمریکا می باشند سعی در ایجاد تفرقه بین ملت مسلمان ایران و آذربایجان هستند اما این اجیر شدگان بدانند مردم مسلمان و شیعه آذربایجان آگاه بوده و اجازه هرگونه تخریب و تفرقه را بین دو کشور دوست و مسلمان نمی دهند.

امام جمعه پارس آباد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولین خادم مردم، بر برخورد مناسب مسوولان با مردم تاکید کرد و گفت: مسوولان نهایت احترام را با این ملت ولایی و بزرگ داشته باشند چرا که قانون برای همه یکسان است و لازم الاجرا برای همه، چه مردم چه مسئول.

رشادی از آبگیری و احیای دوباره دریاچه شهرک غفاری خبر داد و افزود: این دریاچه فرصت و مکان مناسبی برای ایجاد منطقه گردشگری در شهرستان است و جا دارد از پرسنل زحمت کش امور آب استان و شهرستان به ویژه نجفیان مدیر عامل سابق آب استان اردبیل که زحمات زیادی در احیای این دریاچه کشیدند تشکر کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به تغییر مسیر راه آهن پارس آباد - جلفا اعتراض داریم/ نبود جاده مناسب باعث شده سرمایه‌گذاران تمایلی به سرمایه گذاری نداشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..