تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معضل بزرگ امروز ما بیکاری است/ چرا یک کارخانه دار 15 سال برای اشتغالزایی دوندگی کند/ تعطیلی قلیانسراها درسیاهکل کار خوبی بود

ساعت: 20:35 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011868

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه مشکل بزرگ جامعه امروز، بیکاری است، گفت: وضعیت اشتغال مطلوب نیست و از توان ارزشمند جوانان ما به درستی استفاده نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر اظهار داشت: از تمامی مسئولین شهرستان سیاهکل می خواهم کاری کنند تا در اشتغالزایی در رتبه خوبی قرار بگیریم و با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم، این شهرستان را از محرومیت بیرون بیاوریم. البته کارهایی در حال انجام است که تا نهایی شدن این برنامه های چیزی از آنها نمی گویم.

وی با گله مندی از برخی از مسئولین گفت: چرا یک کارخانه دار و جایی که قصد دارد اشتغازایی کند و یک شبه هتل درست کند باید 15 سال دوندگی کند. این ناراحت کننده است و اگر ادامه دارد باشد بازهم در نمازجمعه آن را تکرار می کنم.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه جنگ ما جنگ بیکاری است و جوانان ما در حال ازدست رفتن هستند، خاطرنشان کرد: استاندار پس از اینکه پیگیری های من را در این رابطه دید، تعجب کرد که امام جمعه چنین بینشی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل تصریح کرد: اگر هرکسی بیاید و یک اشکالی بگیرد که کار پیش نمی برد. 15 سال خیلی ناراحت کننده است. منابع طبیعی نیز می گوید نباید به من تعرض شود. محیط زیست و سایر مسئولین باید همکاری لازم را داشته باشند. 

وی افزود: تا صحبت از این موارد می شود برخی ها از بیانات مقام معظم رهبری استفاده می کنند که نباید به منابع طبیعی آسیبی وارد شود. ما نیز همین را می گوییم که اگر کسی می خواهد منابع طبیعی و محیط زیست را نابود کند باید جلویش گرفته شود، اما نباید جلوی کسی که می خواهد کار کند و اشتغالزایی ایجاد کند گرفته شود.

امام جمعه سیاهکل ضمن تبریک 29 دی روز هوای پاک، گفت: موضوعاتی که من امروز مطرح کردم بحث زدن نبود، بلکه این سیستم باید در کنار حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی؛ اشتغالزایی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه مؤمنین با یکدیگر فرقی ندارند، ابراز کرد: پیامبر گرامی اسلامی فرموده اند: «هرکس مؤمنی را بیازارد پس بیگمان من را اذیت کرده و هرکس من را برنجاند گویا خدا را اذیت کرده و هرکس خدا را اذیت کند آنچنان که در تورات، انجیل و قرآن آمده است؛ از رحمت خداوند بدور است. امام صادق(ع) فرموده اند «کسی نباید به زبان، رفتار و حرکات فرد دیگری را اذیت کند.»

وی با بیان اینکه قلیانسراها موجب اذیت خانواده می شود، تصریح کرد: قلیانسراها چیز خوبی نیستند و به همین جهت در شهرستان سیاهکل گفتیم که قلیانسراها جمع شود، زیرا موجب آزار و اذیت مردم می شود. خیلی ها اعتیادشان از قلیانسراها آغاز می شود، البته نمی گوییم که همه از قلیانسراها معتاد می شوند، اما مبدا بسیاری از کارهای بد قلیانسراها است.

امام جمعه سیاهکل ضمن تشکر از اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل، افزود: برخی ها می گویند که مسئولین با بستن قلیانسراها درسیاهکل موجب اذیت کردن مردم شده اند. در پاسخ به آنها باید گفت که دکترها با تزریق آمپول که دردآور نیز می باشد موجب می شوند که تا بیمار خوب شود، مسئولین نیز با بستن قلیانسراها موجب آرامش اجتماعی و ایجاد سلامت در جامعه شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل خاطرنشان کرد: پس از تعطیلی قلیانسراها بعضی از خانواده ها ناراحت شدند و گفتند که اشتغالزایی ما از بین می رود. مسئولین برای برطرف کردن این مشکل صاحبان قلیانسراها اعلام کردند که وام های بین پنج تا پنجاه میلیون تومانی برای ایجاد شغل های جدید داده می شود.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در تعطیلی قلیانسراها، سیاهکل رتبه خوبی در سطح استان گیلان دارد، گفت: از مردم سیاهکل می خواهم که اگر جایی در شهر سیاهکل وجود دارد که در آن قلیان عرضه می شود، به مسئولین اطلاع دهید.

امام جمعه سیاهکل ابراز کرد: با تلاش های انجام شده در شهرستان سیاهکل، در آمارگیری نفوس و مسکن در رتبه بالایی قرار گرفتیم که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با اشاره به سالروز اعدام منصور توسط شهید بخارایی، بیان کرد: حرکت انسان می بایست در مسیر انسانیت باشد. جامعه انسانی نباید اذیت و آزار داشته باشد و اگر کشوری در حال جنایت کردن است می بایست به مانند اعدام انقلابی حسنعلی منصور با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: عربستان با تشکیل مثلث شوم به وسیله سلاح های کشتارجمعی در حال نابودی مردم مظلوم بحیرن و یمن است. نوزده میلیون انسان از مردم یمن دچار قحطی هستند و هزاران کشته و 3 میلون آواره در این کشور وجود دارد.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه مقام معظم رهبری  فرمودند: آل سعود با این مسیری که در پیش گرفته است بینی وی به خاک خورده خواهد شد، گفت: علاوه بر اینکه می بایست با گفتن «مرگ بر آل سعود» بر علیه اینها شعار داد، باید در مسیر آن نیز حرکت کرد. اینها اعلام کردند که دنیا محل تاخ و تاز آنها است و از صدام درس عبرت نگرفتند. اما جهان اسلام و جمهوری اسلامی به رهبری رهبر فرزانه در عمل هر حرکتی بتواند انجام می دهیم. جهان اسلانم نیز باید کاری کنند و حتی نیرو بفرستند تا آل سعود نامسعود نابود شود.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام در 1400 سال قبل در روایات خودشان فرمودند که بدن انسان 360 مفصل دارد. این در صورتی است که عمل انسان این راز بدن انسان را در 20 سال قبل کشف کرده است.

وی تصریح کرد: ما اگر امام زمان(عج) را در زندگی خودمان درنظر بگیریم موجب می شود که از بدی ها دوری کنیم. زیرا ایشان از غیبت و کارهای ناشایست بدشان می آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معضل بزرگ امروز ما بیکاری است/ چرا یک کارخانه دار 15 سال برای اشتغالزایی دوندگی کند/ تعطیلی قلیانسراها درسیاهکل کار خوبی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..