تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی برای من افتخار بزرگی است

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از تارنمای خبری EWN SPORT آفریقای جنوبی، کارلوس کی روش ، سرمربی سابق تیم های ملی پرتغال و آفریقای جنوبی و دستیار الکس فرگوسن در منچستریونایتد، در هفت سال گذشته هدایت تیم ایران را به عهده داشته است. او اوایل ماه جاری میلادی استعفای خود را از هدایت تیم ملی ایران در حالی اعلام کرد که شایعاتی در مورد امکان حضور او برای پست خالی سرمربیگری آفریقای جنوبی مطرح شد.
کی روش با بیان اینکه باید فسخ قرارداد خود را با فدراسیون ایران نهایی کند، اذعان کرد که بازگشت به آفریقای جنوبی برای او جذاب است.
کی روش در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت به نیمکت مربیگری تیم ملی آفریقا جنوبی گفت: در حال حاضر همانطور که می دانید من وظایف و تعهدات اخلاقی به قرارداد کنونی خود دارم، اما در موقعیتی نیستم که در باره سرمربیگری آفریقای جنوبی بطور علنی اظهار نظر کنم.
وی گفت: اما اگر در آفریقای جنوبی یا هر کشور دیگری نام شما را به یاد داشته باشند و برای مربیگری تیم ملی آن کشور به شما اعتماد شود، این برای یک مربی همیشه باعث افتخار و موضوع کاملا خاصی است. شما مربیگری پرچم و مردم و انتظارات و آرزوهای کل یک کشور را به عهده دارید.
این مربی 63 ساله گفت که آفریقای جنوبی برای او کشور خاصی است.
وی گفت: قبل از هرچیز، همه می دانند که آفریقای جنوبی مثل خانه من است. من در موزامبیک که در فاصله چند کیلومتری مرز آفریقای جنوبی است، متولد شدم.. من یک فرد آفریقایی و یک سفید پوست آفریقایی هستم. من خانواده و ریشه هایم اینجاست و پیوندهای زیادی دارم.
کی روش گفت: جدای از مسائل فوتبال، آفریقای جنوبی برای من چیز خاصی است.
کی روش با این حال گفت که فدراسیون آفریقای جنوبی برای سرمربیگری تیم ملی این کشور با او تماس نگرفته است.
وی گفت: این اولین بار است که فردی واقعا به طور مستقیم موضوع تیم ملی آفریقای جنوبی را با من مطرح می کند. هیچ کس در این باره با من تماس نگرفته است. اگر قراردادی نداشتم و گزینه سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی بودم، نه فقط برای من، بلکه هر مربی در دنیا همیشه افتخار بزرگی است که تیم ملی کشوری او را فردی بداند که می تواند انتظارات و رویاهای آن ملت را به جلو ببرد و هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد.
کی روش پیشتر نیز هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را به عهده داشته است. او با این تیم به جام جهانی 2002 صعود کرد، اما قبل از برگزاری جام از این مسئولیت کنار رفت.
ورزشی**1584

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی برای من افتخار بزرگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..