تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اراک قهرمان مسابقات موی تای استان مرکزی شد

به گزارش ایرنا، این مسابقات در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و 50 ورزشکار از شهرستان های اراک، خمین و ساوه در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.
در پایان این رقابت ها تیم خمین با کسب پنج مدال طلا، هشت نقره عنوان دوم و تیم ساوه با کسب سه مدال طلا، 2 نقره و یک برنز مقام سوم را کسب کردند.
در بخش انفرادی و در رده سنی جوانان در وزن 51- کیلوگرم امیررضا سرلک از خمین، در وزن 54- کیلوگرم علی سیاهپوش، در وزن 57- کیلوگرم امیر حسین کارچانی از اراک، وزن 63- کیلوگرم علی نجفیان از ساوه، وزن 67- کیلوگرم میثم شمس از ساوه و 75- کیلوگرم مرتضی بنوره از ساوه، مقام های نخست را از آن خود کردند.
در رده سنی بزرگسالان نیز در وزن 51- کیلوگرم ناصر حیدری از خمین، 60- کیلوگرم حسین غریبی از اراک، 63- کیلوگرم صابر حاج میرزایی از اراک، 67- کیلوگرم سید حسین حسینی از خمین، 71- کیلوگرم سعید حاجی آبادی از اراک، 75- کیلوگرم احمد رجبی از اراک، 81- کیلوگرم مهدی خاکی نژاد از اراک، 86- کیلوگرم علی عربی از خمین و وزن 91+ کیلوگرم رضا احدی از اراک عنوان های اول را به خود اختصاص دادند.
موی تای به معنی مشت زدن است و یکی از سبک های آزاد در ورزش های رزمی است.
حدود 400 نفر به صورت سازمان یافته در رشته موی تای در استان مرکزی فعالیت دارند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اراک قهرمان مسابقات موی تای استان مرکزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..