تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجاتگران خانم در امدادرسانی حادثه پلاسکو

کد خبر: ۴۶۵۰۲۴

۶۸۲  بازدید

یک بانوی نجاتگر هلال احمر تهران از نقش پر رنگ بانوان نجاتگر عضو هلال احمر در حادثه پلاسکو سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا:‌ یک بانوی نجاتگر هلال احمر تهران از نقش پر رنگ بانوان نجاتگر عضو هلال احمر در حادثه پلاسکو سخن گفت.

طیبه شیرازی عصر جمعه در محل حادثه ساختمان پلاسکو به خبرنگار ایرنا گفت: خانم های نجاتگر هلال احمر به بسیاری از داغ دیدگان این حادثه داشتند.


وی اظهار کرد که روز گذشته حضور احساسی مردم بر سر راه شتاب در عملیات امداد رسانی مانع ایجاد کرده بود از این رو توصیه می کنم مردم در حوادث احتمالی تجمع نکنند و اجازه دهند امدادگران کارشان را انجام دهند.

 نجاتگران خانم در امدادرسانی حادثه پلاسکو


به گزارش ایرنا، ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حوالی ساعت 8 صبح دیروز(پنجشنبه) دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فروریخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجاتگران خانم در امدادرسانی حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..