تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به یاد آتش نشانی تیم سابق فوتبال تهران

ورزش > لیگ برتر - ورزش سه نوشت:ماجرای آتش نشان ها قلب جامعه را مکدر کرده است، یادآوری نگاه بازمانده ها به تل خاک و آوار ساختمان پلاسکو وآرزوی بیرون آمدن زنده پسر یا پدر وبرادر وهمسر و...

آتش نشانی ،مجموعه ای همیشه آماده و همواره  تلاشگر بوده است. کوچک که بودیم در بازیهای زمین خاکی محلات تهران ،تیمی به اسم میلاد وجود داشت که در میانه جدول بود و بچه محلی های ما برای رسیدن به تیم های مهدی انوری وابطحی ومحمد ضیایی واردستانی و عدنان زاهدی وضیا قریشی و... تلاش می کردند وبرای موفقیت از گلر تیم آتش نشانی بهره برده بودند .گلری که اسمش علی محمدزاده بود .بعدها آتش نشانی تا یک قدمی مسابقات دسته اول تهران بالا امد و من محمدزاده را بار دیگر دیدم،جلوی پرسپولیس وتنها یک گل خورده ...جوانی که برای یاری زمین خاکی های جنوب شرق تهران ،هر هفته می آمد وبازیش را به جوانهای محروم آن ناحیه هدیه می کرد . اوحالا نفس ناصر محمد خانی وفرشاد پیوس وعلی پروین وحمید درخشان را گرفته بود . از علی درباره راحتی کارش پرسیدند و والیبال  وپینگ پونگ در سر پست و... اما علی گفت بچه ها در ایستگاه ها بازی می کنند تا تلاش آنها روحیه وبدنشان را برای خدمت به مردم آماده نگه دارد .

روزگاری در فوتبال ایران تیمی داشتیم به نام آتش نشانی علی آقای کاظمی فوتبال هدایتش را عهده دار بود .تیم خوبی بود .مهرداد میناوند وعلیرضا منصوریان آخرین ستاره هایش بودند و البته چهره هایی مثل محمود حقیقیان و کاوه کاویانپور را در سال های دورتر داشت ؛ پدر حامد که بر اثر ترکیدن کپسول گاز از دنیا رفت.

دل جامعه برای همدردی با حادثه دیدگان سوخته است. آتش نشانی دیگر برای ما تنها یک خاطره نیست بلکه حماسه است. حماسه ابدی وپیوسته به ابدیت 30 دی ماه سال95 .

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به یاد آتش نشانی تیم سابق فوتبال تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..