تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم بزرگداشت سرطلایی پرسپولیس برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم همایون بهزادی با حضور اهالی فوتبال و ورزش ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین سالروز درگذشت همایون بهزادی اسطوره سرطلایی باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل مراسم بزرگداشتی برای آن مرحوم در یکی از رستوران های تهران برگزار شد.
 
علی پروین، مهدی تاج، علی اکبر طاهری، حمید جاسمیان، محمد زادمهر، حسن روشن، بهزاد داداش زاده، مرتضی کرمانی مقدم، عباس کارگر، ضیا عربشاهی، محمود کلهر ،مهدی محبی، خانواده مرحوم بهزادی و جمعی دیگر از پیشکسوتان فوتبال و ورزش، از حاضران در این مراسم بودند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست باشگاه پرسپولیس و علی پروین در این مراسم شهید شدن آتش نشان های کشورمان را در حادثه مجتمع پلاسکو به خانواده آن ها تسلیت گفتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم بزرگداشت سرطلایی پرسپولیس برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..