تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دخیا: اشتباه پوگبا برابر لیورپول طبیعی بود

کد خبر: ۴۶۵۰۲۰

۹۳۸  بازدید

داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستر یونایتد معتقد است که اشتباه پوگبا برابر لیورپول ممکن است برای هر بازیکنی رخ بدهد.

ورزش سه: هفته قبل و در جریان دیدار برابر لیورپول، پوگبا با خطای هند بی مورد یک پنالتی را تقدیم حریف کرد اما زلاتان در اواخر بازی نتیجه را به تساوی کشاند.

 

دخیا گفت: "پوگبا بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود که حضور او در رختکن نیز بسیار مفید است و در خط میانی یونایتد تاثیر بسیار مثبتی ایفا می کند.

دخیا: اشتباه پوگبا برابر لیورپول طبیعی بود

زمانی که به یک کشور جدید مهاجرت کردید و با بازیکنان و باشگاه جدیدی رابطه پیدا می کنید، شرایط در ابتدا بسیار دشوار است اما یک بازیکن باید با روحیه بالا و اعتماد به نفس بجنگد و تنها روی عملکرد خود متمرکز باشد.

زمانی که من نیز به اینجا آمدم، شرایط حضور در کشور جدید و یک زبان تازه بسیار دشوار بود. پس باید پذیرفت که اشتباه توسط همه بازیکنان رخ می دهد و اشتباه پوگبا نیز امری کاملا طبیعی بوده است".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دخیا: اشتباه پوگبا برابر لیورپول طبیعی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..