تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تحلیف دونالد ترامپ آغاز شد/استقبال باراک اوباما و میشل اوباما از دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ

مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» بعنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا آغاز شده است.

این خبر به روز رسانی می شود...

«دونالد ترامپ» پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تا ساعاتی دیگر رسما قدرت را از «باراک اوباما» تحویل خواهد گرفت.این میلیاردر نیویورکی چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و با بسیاری از سیاست‌های دولت کنونی اعلام مخالفت کرده است. تشریفات انتقال قدرت به دولت جدید از شب گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.
مرحله اصلی انتقال قدرت، مراسم ادای سوگند است که امروز ساعت 8 شب در کاخ سفید برگزار می‌شود.

برنامه کلی مراسم تحلیف، با اهدای گل و ادای احترام ترامپ به نظامیان کشته شده این کشور در قبرستان ملی «ایرلینگتون» در ساعت 3:30 عصر به وقت واشنگتن (یک بامداد به وقت تهران) قبل از آغاز مراسم «خوشآمد گویی» آغاز خواهد شد.

در ادامه پوشش زنده روند انتقال قدرت در آمریکا آمده است:

*************
18:20  «جورج بوش» پسر، رئیس جمهور پیشین آمریکا برای دیدار با ترامپ وارد کاخ سفید شد.
18:10  «مایک پنس» معاون ترامپ وارد کاخ سفید شده و مورد استقبال «جو بایدن» معاون اوباما قرار گرفت.

18:00  وی بعد از بجا آوردن آیین‌های مذهبی، کمتر از نیم ساعت دیگر برای دیدار با اوباما وارد کاخ سفید شده و سپس راهی مراسم تحلیف می‌شود. «باراک اوباما» برای تحویل کاخ سفید آماده می‌شود.

17:35  ترامپ در آغاز تشریفات مراسم ادای سوگند و به رسم روسای جمهور سابق برای دعا به همراه همسرش در کلیسای سنت جان حضور پیدا کرده است.

17:00  مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا امروز جمعه 20 ژانویه (1 بهمن) در شهر واشنگتن پایتخت ایالات متحده آغاز شد.

منبع: خبرگزاری فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تحلیف دونالد ترامپ آغاز شد/استقبال باراک اوباما و میشل اوباما از دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..